تجلیل از خبرنگاران پانا در اردل

اردل(پانا)_مدیرآموزش‌وپرورش شهرستان اردل در آیین تجلیل از خبرنگاران پاناگفت هنر یک خبرنگار این است که آنچه دیگران نمی‌بینند و نمی‌شنوند را در راستای کم کردن مشکلات جامعه، ببیند و انعکاس دهد.

کد مطلب: ۱۲۵۷۵۰۱
لینک کوتاه کپی شد
تجلیل از خبرنگاران پانا در اردل

عین اله نصیری اردلی، مدیرآموزش‌وپرورش شهرستان اردل، در این آیین اظهار داشت:خبرنگارانی که با آگاهی، تعهد، دلسوزی، وظیفه شناسی، مسئولیت پذیری و امانت داری به روایت‌گری رویدادها و بیان مطالبات به حق مردمی و روشنگری و انعکاس صحیح خدمات و تلاش‌های صورت گرفته در کشور می‌پردازند و در جهت سلامت فرهنگی و فکری جامعه مجاهدت می‌نمایند.

نصیری اردلی ادامه داد: خبرنگاران به راستی تجسم امانت، مسئولیت، تعهد و دلسوزی و وظیفه هستند. خبرنگاران وجدان بیدار جهان و تصویرگر زمان خویش هستند، زیرا همواره در عمق جامعه زندگی می‌کنند و سلامت فرهنگی و فکری هر جامعه ای، مرهون تلاش های‌ شبانه روزی آن ها است.

وی در توصیه به خبرنگاران پانا خاطرنشان کرد: خبرنگاران باید سوژه یابان قدرتمندی باشند لذا نیاز به چشم بینا و گوش شنوا در این راستا دارند و هنر یک خبرنگار این است که آنچه دیگران نمی‌بینند و نمی‌شنوند را در راستای کم کردن مشکلات جامعه، ببیند و انعکاس دهد.

معاون پرورشی و تربیت بدنی اردل ارژنگ بهرامیان ریگکی نیز در گفت و گو با پانا عنوان کرد: رسالت پانا در وهله نخست در کنار کار رسانه‌ای، آموزش مهارت‌های اجتماعی به دانش‌آموزان است و در کنار آن به انعکاس اخبار نیز می‌پردازد.

بهرامیان ریگکی افزود: افزایش مهارت‌های اجتماعی دانش‌آموزان از جمله موارد بسیار مهمی است که از طریق خبرگزاری پانا پی گیری می‌شود تا علاوه بر آشنایی با فنون خبرنگاری، این مهارت نیز تقویت شود.
وی ادامه داد: در خبرگزاری پانا، دانش‌آموزان نوجوان و جوان با رسالت خبرنگاری نیز آشنا شده و با کسب مهارت های حرفه ای، وارد جامعه رسانه ای خواهند شد.

معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش‌وپرورش شهرستان در پایان تأکید کرد: خبرنگار باید امانت‌دار باشد و وقایع را آن‌گونه که هست روایت کند هرچند که برخی خوشایند نباشند.

گفتنی است با لوح سپاس و هدیه از دو دانش آموزخبرنگارشهرستان اردل، مهرشاد باقری و حنانه ریسی تجلیل شد.

دانش آموز خبرنگار: مهرشاد باقری

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار