نمایش «زندگی» حسین عینی‌بخش در گالری ایده

تهران (پانا) - گالری ایده از امروز پذیرای نمایشگاه انفرادی حسین عینی بخش نقاش معاصر با عنوان «زندگی» خواهد شد.

کد مطلب: ۱۲۵۷۲۸۰
لینک کوتاه کپی شد
نمایش «زندگی» حسین عینی‌بخش در گالری ایده

گالری ایده از امروز پذیرای نمایشگاه انفرادی حسین عینی بخش نقاش معاصر با عنوان «زندگی» خواهد شد و در این نمایشگاه که تا ۴ اسفند ادامه خواهد داشت، این هنرمند تعداد پانزده اثر در ابعاد بزرگ و متوسط را که با تکنیک رنگ روغن و با نگاهی تازه و متفاوت به نمایش زندگی پرداخته است، روی دیوار این گالری خواهد برد.

عینی بخش در بخشی از بیانیه‌اش بر این نمایشگاه می نویسد: «مجموعه پیش رو نگاهی است به رفتارهای آدمی در کالبدحیوانی. زندگی همان اتفاقی ست که ما را از حقیقت خود دور یا به سیرت پاک مان نزدیک می‌کند و مجموعه «زندگی »بیان همین زندگی است. آن هنگام که انسان‌ها به نزاع می‌پردازند و همچون درندگان همدیگر را می‌درند. آن هنگام که نقاب بر چهره می‌زنند تا تظاهر به نبودن خود کنند. آن هنگام که حقی را می‌کشند و نمی‌دانند روزی با خواری، آن حق احقاق خواهد شد. آن هنگام که در تقابل باهم تنها به فرسایش روح خود می‌پردازند…همانگونه که نویسندگان و شاعرانی چون مولانا، عطار، حافظ و … در ادوار مختلف کوشیدند تا حقایق رفتار آدمی را در صفات حیوانی و با سلاح شعر و نثر به تصویر بکشند؛ هنرمند نقاش نیز، باید با قلم و رنگ و با سلاح نقش این وظیفه را عهده دار باشد، که شاید نگاهی باشد به خویشتنِ خویش و مسیری باشد برای درک بهتر زندگی …»

حسین عینی بخش متولد ۲۳ فروردین ۱۳۶۶ در تهران، فارغ التحصیل رشته ارتباط تصویری از دانشگاه سراسری انقلاب اسلامی و نفر اول رشته ارتباط تصویری در کشور در سال ۸۴ و نفر اول مسابقات کشوری شمسه در رشته طراحی است. برگزاری چندین نمایشگاه داخلی و خارجی به صورت انفرادی و گروهی در کارنامه این هنرمند که سابقه حدود ۱۸ سال تدریس در سطوح مختلف هنرهای تجسمی دارد، دیده می‌شود.

نمایشگاه حسین عینی بخش امروز ساعت ۱۶ افتتاح می‌شود و تا ۴ اسفند هر روز از ساعت ۱۶ الی ۲۰ در گالری ایده به نشانی تهران، خیابان کریمخان زند، خیابان سنایی، خیابان هجدهم، شماره ۲۶ پذیرای علاقه مندان است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار