برپایی نمایشگاه مدرسه انقلاب در ارومیه

ارومیه (پانا) - نمایشگاه مدرسه انقلاب با حضور مدیرکل امور فرهنگی و اجتماعی استانداری آذربایجان‌غربی در ارومیه افتتاح شد.

کد مطلب: ۱۲۵۷۲۱۶
لینک کوتاه کپی شد
برپایی نمایشگاه مدرسه انقلاب در ارومیه

طاهر بخشایی، مدیرکل امور فرهنگی و اجتماعی استانداری استان در گفت و گو با پانا اظهار کرد: نمایشگاه مدرسه انقلاب از سوی اتحادیه انجمن‌اسلامی به همت دانش‌آموزان و مربیان، دهمین سال فعالیت خود را آغاز کرده و در این نمایشگاه هویت ایران و دغدغه های جمهوری اسلامی ایران در سه دوره دیروز، امروز، فردا به تصویر کشیده می‌شود.

وی در ادامه بیان کرد: اتحادیه انجمن اسلامی به دنبال زبده‌یابی و زبده‌پروری برای پرورش بوده و برای پرورش استعدادهای آنان در مسیر انقلاب است که نمایشگاه مدرسه انقلاب کارگاهی برای این‌ است که دانش آموزان پذیرش مسئولیت‌های مهم این موضوع را بیاموزند و بر عهده بگیرند.

بخشایی، مدیر کل امور فرهنگی اجتماعی استانداری با اشاره به نقش فعال دانش آموزان در برگزاری این نمایشگاه گفت: در این نمایشگاه دانش آموزان فعال و نمونه از دبیرستان فرزانگان، روایتگری های زیبا و جذابی را ارائه کردند و پیشنهاد می‌شود این نمایشگاه‌ها و روایتگری ها باید در بین عموم جامعه به نمایش گذاشته شود.

وی افزود: تولید محصولات و دستسازه‌های دانش آموزی و استخراج آنها از نمایشگاه مدرسه انقلاب، امری ضروری و مهم است که با رویکرد اقتصاد مقاومتی و حمایت از تولید و مشاغل خانگی مانند صنایع دستی، مواد غذایی و آثار هنری و... است.

گفتنی است در بخش ۹۸ درصدی ها دانش آموز اسما نوری در غرفه شعارها و آرمان های انقلاب و پارمیس جامع در غرفه خاطرات انقلاب، آیلار باقری غرفه نقش دانش آموزان در پیروزی انقلاب راوی بودند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار