شانس دوباره به تکواندوکاران غایب در انتخابی تیم ملی بانوان

تهران (پانا) - سرمربی تیم ملی تکواندو بانوان گفت غایبان رقابت‌های انتخابی می‌توانند با شرکت در مسابقات بین‌المللی جزیره کیش شانس خود را برای حضور در تیم ملی امتحان کنند.

کد مطلب: ۱۲۵۷۱۹۰
لینک کوتاه کپی شد
شانس دوباره به تکواندوکاران غایب در انتخابی تیم ملی بانوان

به گزارش صداوسیما، مهرو کمرانی درباره مرحله دوم انتخابی‌های تیم ملی تکواندو بانوان گفت: مرحله دوم انتخابی تیم ملی برای حضور در مسابقات بین المللی جام فجر و جام ریاست فدراسیون جهانی برگزار شد، بعد از آن هم با همین تکواندوکاران منتخب رقابت‌های گزینشی، پیش می رویم و برای حضور در بازیهای آسیایی شهریور سال آینده آماده می‌شویم.

وی درخصوص غیبت برخی نفرات دعوت شده به مرحله دوم مسابقات انتخابی تیم ملی افزود: متاسفانه 2 نفر به علت مصدومیت و سه تکواندوکار به علت ابتلا به کرونا در مرحله دوم انتخابی‌ها غایب بودند، اما در صورت بهبودی می‌توانند به صورت انفرادی در رقابت‌های بین المللی جام فجر و ریاست جهانی در جزیره کیش مبارزه کنند.

سرمربی تیم ملی تکواندو بانوان با اشاره به حضور تکواندوکاران در مسابقات بین المللی جزیره کیش گفت: عملکرد همه تکواندوکاران در مسابقات کیش ارزیابی می‌شود، چون به خاطر شیوع کرونا لیگ بانوان هم منظم برگزار نشده است، بنابراین هر ورزشکاری که بتواند در انتخابی‌ها و مسابقات بین المللی پیش رو عملکرد بهتری داشته باشد، حتما به تیم ملی دعوت می شود.

وی افزود: نسبت به سالهای گذشته تکواندوکاران پیشرفت کرده‌اند و نفرات جدید حاضر در انتخابی تیم ملی هم شرایط فنی خوبی داشتند، نیاز به سرمایه گذاری روی جوانان داریم تا با کسب تجربه در مسابقات مختلف بتوانیم، آنها را برای مسابقات بزرگ آماده کنیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار