کشف مواد افیونی در تهران

تهران (پانا) - رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ از کشف بیش از 55 کیلو مواد مخدر از مخفیگاه 3 سوداگر مرگ در شرق شهر تهران خبر داد.

کد مطلب: ۱۲۵۷۱۸۲
لینک کوتاه کپی شد
کشف مواد افیونی در تهران

به گزارش پایگاه خبری پلیس، سرهنگ عبدالوهاب حسنوند اظهار کرد: در رصد عناصر اصلی تهیه و توزیع مواد مخدر مشخص شد یکی از قاچاقچیان ساکن شرق تهران با همکاری 2 تن از اعضای خانواده، مقادیر قابل توجهی هروئین و شیشه از استان های مرزی کشور تهیه و در حال توزیع آن در شرق تهران است.
وی افزود: ماموران با هماهنگی مقام قضائی و با رعایت موازین شرعی و قانونی وارد منزل وی شده و ضمن دستگیری هر 3 سوداگر مرگ، در بازرسی از منزل متهمان بیش از 55 کیلو مواد افیونی شامل: 44 کیلو و 700 گرم هروئین و 10کیلو و 500 گرم شیشه کشف کردند.
رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران تصریح کرد: در این عملیات یک میلیارد و 980 میلیون ریال وجه نقد حاصل از فروش مواد مخدر کشف و 3 دستگاه خودروی سواری که متهمان با استفاده از این خودرو ها به توزیع مواد مخدر می پرداختند، توقیف شد.
این مقام انتظامی خاطرنشان کرد: برای رسیدن به جامعه ای امن و جلوگیری از هر گونه ناهنجاری های اجتماعی بایستی مردم با پلیس همکاری داشته و هرگونه اطلاعات و اخباری در این زمینه و سایر مسائل امنیتی را به مرکز فوریت های پلیسی 110 اطلاع دهند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار