کارگاه آموزشی یکروزه بازیگری علیرضا کوشک جلالی در لاهیجان

رشت (پانا) - کارگاه آموزشی یک‌روزه تخصصی بازیگری توسط علیرضا کوشک جلالی برای علاقمندان در لاهیجان برگزار شد.

کد مطلب: ۱۲۵۶۸۶۷
لینک کوتاه کپی شد
کارگاه آموزشی یکروزه بازیگری علیرضا کوشک جلالی در لاهیجان

به گزارش روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی لاهیجان؛ ورک شاپ یک روزه تخصصی نمایشی زیر نظر علیرضا کوشک جلالی نمایشنامه نویس و کارگردان بنام و مطرح بین المللی در آمفی تاتر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی لاهیجان برگزار شد.

این کارگاه آموزشی یک روزه به صورت دو گروه 15 نفره برگزار شد که در آن متدهای تئاتر مدرن دنیا آموزش داده شد و قرار است کوشک جلالی از این ورک شاپ برای تولید نمایش استفاده کند. تعدادی از هنرمندان شرکت کننده در این ورک شاپ برای تولید نمایش انتخاب خواهند شد. این نمایش بر اساس داستانی از گیلان زمین نوشته شده است و در موفقیت جغرافیایی گیلان با هنرمندان گیلانی تمرین و اجرا خواهد شد.

علیرضا کوشک جلالی متولّد اول فروردین سال ۱۳۳۷ در شهر تهران است. وی عضو کانون کارگردانان آلمان و ایران است و از سال ۱۹۸۶ در آلمان به عنوان نویسنده و کارگردان مشغول کار است. در سال ۱۳۹۳ از طرف وزارت فرهنگ و ارشاد، مدرک درجه یک هنری را دریافت کرد و تاکنون بیش از ۴۰ نمایش در آلمان و ۱۵ نمایش در ایران به روی صحنه برده و جوایز زیادی در زمینه کارگردانی و نویسندگی در فستیوال‌های تئاتری بین‌المللی کسب کرده‌است. کوشک جلالی در سال ۲۰۰۹ نیز برای اولین بار به عنوان کارگردان یک اپرا را در اپرای شهر دورتموند/آلمان به زبان ترکی و آلمانی به صحنه برد.

وی در چند سال اخیر، توجه خاصی به تئاتر شهرستان‌ها داشته و حاصل کارهای اخیرش در شهرستان‌ها: چندین کارگاه آموزشی بازیگری - کارگردانی و اجرای ۱۹ نمایش بوده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار