تحصیل بیش از ۱۴ هزار دانش‌آموز در مدارس صدرا

تهران (پانا) - رییس سازمان مدارس صدرا در دیدار با وزیر آموزش و پرورش از تحصیل بیش از ۱۴ هزار دانش‌آموز در ۲۰۰ مدرسه صدرا خبر داد.

کد مطلب: ۱۲۵۶۳۸۲
لینک کوتاه کپی شد
تحصیل بیش از ۱۴ هزار دانش‌آموز در مدارس صدرا

حجت الاسلام و المسلمین، حامد تقدیری، رییس سازمان مدارس صدرا در دیدار با وزیر آموزش و پرورش با تشریح حوزه فعالیت مدارس صدرا ، اظهار کرد: تعداد ۲۰۰ واحد آموزشی صدرا در سطح کشور فعالیت می کنند.

وی سابقه تأسیس مدارس صدرا را ۲۰ سال اعلام و عنوان کرد: ۱۵۹ مدرسه در دوره دوم متوسطه و ۳۹ مدرسه در دوره اول متوسطه و ۱۹ مدرسه در دوره ابتدایی تحت پوشش سازمان مدارس صدرا و با عنوان مدارس انقلاب اسلامی فعالیت می کنند.

تقدیری، تصریح کرد: بیش از ۱۴ هزار دانش آموز در مدارس انقلابی صدرا تحصیل می کنند که پس از مدارس دولتی، بزرگ ترین سازمان آموزشی است که دانش آموزان دختر و پسر را در سراسر کشور تحت پوشش تعلیم و تربیت قرار داده است.

وی با اشاره به فعالیت سازمان صدرا در عرصه های بین المللی اضافه کرد: مدارس صدرا با دغدغه رهبر معظم انقلاب (مدظله العالی) شکل گرفته است و نیمی از ساختمان های مدارس صدرا هدیه مقام معظم رهبری است و نیم دیگر امانی است.

رییس سازمان مدارس صدرا خاطرنشان کرد: هدف اول تأسیس مدارس انقلابی صدرا، اجرای سند تحول و هدف دوم آن اجرای بیانیه گام دوم انقلاب و هدف سوم تحول از نگاه رهبری است.

وی ادامه داد: در سازمان صدرا، هدف ما پیاده کردن سند تحول است که با برگزاری حلسات با حضور مدیران کل آموزش و پرورش استان ها؛ ائمه جمعه و مدیران سازمان تبلیغات، پیگیری می شود.

تقدیری، برگزاری دوره های ضمن خدمت ویژه معلمان تخصصی و مدیران مدارس؛ با هدف رشد مدیران را از دیگر فعالیت های سازمان صدرا برشمرد و اظهار کرد: به طور منظم هفته ای ۳ ساعت مدیران مدارس صدرا در اجلاس مجازی شرکت می کنند. همچنین در حوزه دانش آموزی، عدالت آموزشی و عدالت پرورشی و تدریس مجازی، از سوی معلمان و تولید محتوای کمک آموزشی از جمله فعالیت های این سازمان است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار