کارگاه هنری «نورعلی نور» در بلوار کشاورز برپا می‌شود

تهران (پانا) - کارگاه هنری «نور علی نور» به مناسبت میلاد با سعادت امام علی (ع)، با حضورجمعی از اساتید بنام خوشنویسی، امروز از ساعت 14 تا 17 در میدان ولیعصر، ابتدای بلوار کشاورز برپا می‌شود.

کد مطلب: ۱۲۵۶۲۹۳
لینک کوتاه کپی شد
کارگاه هنری «نورعلی نور» در بلوار کشاورز برپا می‌شود

به‌گزارش روابط‌عمومی فرهنگسرای بهمن، در این کارگاه هنری که در دو بخش انفرادی و گروهی برگزار می‌شود، اساتید بنام هنر خوشنویسی از جمله رضا ولی‌زاده، غلامرضا ندایی، مهرداد طالبی، مرتضی قورچی، حسین اولیاء، حمید دانامنش، حمید پیرمغان، سیروس کلهر، سیده مهدیه نشتاباقری و محمد جدی حضور خواهند داشت.

در ویژه برنامه «نور علی نور»، کارگاه نگارش اسماء، القاب و جملات قصار با موضوع حضرت علی (ع) به صورت حضوری برگزار و اساتید، آثار هنری خود را به صورت انفرادی نگارش کرده و در ادامه یکی از استادان در کنار شاگردانش که مقام ممتازی دارند، اقدام به نگارش گروهی می‌کنند.

تجمیع آثار و برپایی نمایشگاه حضوری و نمایشگاه مجازی در قالب تولید یک محصول و انتشار در فضای مجازی، بخش پایانی این برنامه هنری است که به همت مدیریت فرهنگی هنری منطقه 16 اجرا خواهد شد.

تهیه تابلویی منقش به جمله "فقط حیدر، امیرالمومنین است" و کامل کردن نوشته با بستن ربان توسط مخاطبان و اجرای سه قطعه موسیقی زنده در مدح حضرت امیرالمومنین (ع)، توسط گروه دف نوازان از بخش‌های جانبی این ویژه برنامه عنوان شده است.

علاقه‌مندان برای بهره‌مندی از این ویژه برنامه می‌توانند به میدان ولیعصر، ابتدای بلوار کشاورز مراجعه و یا برای اطلاعات بیشتر با شماره تلفن 55058892 تماس گرفته و یا به صفحه اینستاگرام فرهنگسرای بهمن به نشانی @farhangsara_bahman مراجعه کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار