مدیر آموزش و پرورش ملارد تأکید کرد:

اصول حفظ محیط زیست در کودکی بهتر آموخته می‌شود

ملارد (پانا) - مدیر آموزش و پرورش ملارد در مراسم تقدیر از منتخبین مسابقه نقاشی با موضوع محیط زیست بر ضرورت آموختن مطالب مربوط به محیط زیست و اصول حفظ و نگهداری آن به کودکان تأکید کرد.

کد مطلب: ۱۲۵۶۲۵۸
لینک کوتاه کپی شد
اصول حفظ محیط زیست در کودکی بهتر آموخته می‌شود

طیب رضایی‌فر، مدیر آموزش و پرورش ملارد در تشریح این خبر گفت: به مناسبت گرامیداشت هفته پاک با همکاری محیط زیست مسابقه نقاشی با عنوان هوای پاک در آموزش و پرورش شهرستان ملارد مقطع ابتدایی از ۲۹ دی‌ماه تا ۵ بهمن ماه ۱۴۰۰ برگزار شد و در این مسابقه ۳۰۰ دانش‌آموز از ۱۹ مدرسه شرکت کردند که کارهای ۲۲ نفر از آنان به عنوان آثار منتخب، برگزیده شد.

وی ادامه داد: به علت رعایت پروتکل‌های بهداشتی مراسم تقدیر از این دانش‌آموزان در دو گروه انجام شد، گروه اول ۲۴ بهمن ماه روز یکشنبه در محل اداره آموزش و پرورش شهرستان ملارد و گروه دوم ۲۵ بهمن ماه روز دوشنبه در محل اداره حفاظت محیط زیست شهرستان ملارد برگزار خواهد شد.

مدیر آموزش و پرورش ملارد خاطرنشان کرد: با توجه به آلودگی‌های هوا و زیست محیطی حاضر، آموزش اصول حفظ محیط زیست، آب و هوا و خاک و کاهش تولید زباله ضروری است و قطعاً دانش‌آموزان از سنین کودکی این مطلب را بصورت نهادینه‌تر یاد گرفته و در دوران بزرگسالی هم به کار می‌بندند.

خبرنگار: سحر شیخی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار