پروازهای هما به کشور قطر هفتگی شد

تهران (پانا) - هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران هما از افزایش پروازهای بین‌المللی از منطقه جنوب کشور به دوحه از تاریخ نهم اسفندماه سال جاری خبر داد.

کد مطلب: ۱۲۵۶۰۵۱
لینک کوتاه کپی شد
پروازهای هما به کشور قطر هفتگی شد

به گزارش مهر، هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران (هما) اعلام کرد: در پی درخواست هموطنان استان فارس و ایرانیان ساکن کشور قطر برای سفر به اماکن سیاحتی، زیارتی و تاریخی استان فارس و افزایش تبادلات تجاری فی مابین دو کشور، دومین پرواز هفتگی هما از فرودگاه شهید دستغیب شیراز به مقصد فرودگاه بین‌المللی دوحه از روز تاریخ نهم اسفندماه سال جاری برقرار خواهد شد.

این پرواز در روزهای دوشنبه هر هفته با شماره پرواز ۶۸۳ در ساعت ۹ و ۱۵ دقیقه فرودگاه شیراز را ترک و در ساعت ۱۰ و ۵ دقیقه وارد فرودگاه دوحه می‌شود.

بازگشت این پرواز در همان روز با شماره پرواز ۶۸۲ در ساعت ۱۱ و ۵ دقیقه از فرودگاه دوحه پرواز و در ساعت ۱۲ و ۴۵ دقیقه در فرودگاه شهید دستغیب شیراز به زمین می‌نشیند.

گفتنی است اولین پرواز هفتگی این مسیر از ۱۷ تیرماه سال جاری در روزهای پنج‌شنبه هر هفته انجام می‌شود.

در حال حاضر هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران هما از فرودگاه شهید دستغیب شیراز ۹ پرواز داخلی به مقاصد تهران، آبادان، بندرعباس، لاوان، مشهد، کیش، بندرلنگه، اصفهان و اهواز و همچنین ۳ پرواز بین‌المللی به کشورهای کویت، امارات متحده عربی و قطر انجام می‌دهد.

پرواز هما از جزیره قشم به فرودگاه دوبی

همزمان با چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، نخستین پرواز بین‌المللی هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران هما از فرودگاه قشم به مقصد فرودگاه دبی در روز ۲۲ بهمن‌ماه سال جاری انجام شد.

این پرواز در جهت ایجاد تسهیلات تردد هموطنان جزیزه قشم برقرار شده و با انجام این پرواز، تعداد پروازهای بین المللی هما در منطقه جنوب کشور افرایش یافت.

بر اساس برنامه‌ریزی انجام شده، این پرواز با استفاده از یک فروند هواپیمای مدرن ATR-۷۲ با شماره پرواز ۳۵۴۲ در ساعت ۱۰ و ۲۰ دقیقه از فرودگاه بین‌المللی شهر دوبی به مقصد فرودگاه بین‌المللی جزیره قشم انجام می‌شود.

پرواز برگشت این مسیر در همان روز از فرودگاه قشم با شماره ۳۵۴۳ در ساعت ۱۲ و ۵ دقیقه به فرودگاه شهر دوبی انجام و در ساعت ۱۳ و ۴۰ دقیقه در فرودگاه شهر دوبی به زمین می‌نشیند.

گفتنی است در حال حاضر هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران هما در روزهای یک‌شنبه، چهارشنبه و جمعه هر هفته، ۳ پرواز داخلی رفت و برگشت در مسیر تهران به قشم و بالعکس انجام می‌دهد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار