۲۲ بهمن، جشن پیروزی ملت ایران است

تهران (پانا) - عبدالسلام کریمی، مشاور رئیس جمهوری در امور اقوام و اقلیت‌های دینی و مذهبی در پیامی با تبریک چهل‌وسومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی نوشت ۲۲ بهمن، جشن پیروزی ملت ایران است. این چشن ملی و چهل و سومین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی، بر تمام ایرانیان عزیز، مبارک باشد.

کد مطلب: ۱۲۵۵۷۰۷
لینک کوتاه کپی شد
۲۲ بهمن، جشن پیروزی ملت ایران است

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دولت، متن پیام به شرح زیر است:

«وحدت کلمه و یکپارچگی مردم ایران راز پیروزی ما بود و به تعبیر امام خمینی عزیز، همین وحدت و انسجام راز ماندگاری ماست. انقلاب به ما آموخت که راز پیروزی یک ملت، با هم بودن، همگرا و منسجم بودن است و راز تداوم آن نیز دوری از تبعیض، تفرقه افکنی ‌و واگرایی قومی، دینی و مذهبی می باشد. بدین جهت، همه آنانی که دل در گرو این انقلاب دارند باید از عوامل پیروزی بخش این انقلاب، یعنی وحدت کلمه، همبستگی و انسجام ملی، حراست کنند.

تمام مردم ایران از اقوام گوناگون، مذاهب، اهل طریقت و پیروان ادیان توحیدی، ریشه در خاک این سرزمین دارند و باید همواره در جامعه از اخلاق حسنه، عدالت، انصاف و نیکی برخوردار باشند. هیچ قومی از اقوام ایرانی به دلیل منتسب بودن به هویت قومی خویش، نباید احساس تبعیض، تحقیر و شهروند درجه دو بودن، داشته باشد.

درس بزرگ بیست و دو بهمن به ما آن است که اگر یک ملت با عشق و علاقه پیرو یک رهبر عالم، آگاه و دلسوز باشد و عامل پیوند آنها آموزه‌ها و تعالیم دینی و اخلاقی چون عدالت, مدارا، برادری, برابری و تساوی در حقوق باشد، بر تمام قدرت‌های پوشالی و نیروهای شیطانی، پیروز خواهد شد.

امیدواربم با شروع گام دوم انقلاب، همه مردم ایران در این جشن پیروزی حضور کامل داشته باشند و همواره درس های انقلاب را مورد توجه قرار دهند و نسل بعدی را با آرمان‌های امام و مقام معظم رهبری یعنی استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی، آشنا نمایند. همه باید آرمانها و دستاوردهای بزرگ انقلاب اسلامی را، همواره حراست و حفاظت نماییم.

این جشن ملی و حماسه بزرگ پیروزی ملت و این انفجار نور و روشنایی، بر تمام مردم عزیز ایران مبارک باد.»

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار