معاون عمرانی وزیر کشور اعلام کرد:

بهره برداری و کلنگ زنی بیش از ۱۵ هزار و ۶۶۵ پروژه عمرانی در کشور

تهران (پانا) - معاون عمران و توسعه امور شهری و روستایی وزیر کشور از بهره برداری و کلنگ زنی بیش از ۱۵ هزار و ۶۶۵ پروژه عمرانی در کشور با بیش از ۱۳۴ هزار میلیارد تومان در دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی در کشور خبر داد.

کد مطلب: ۱۲۵۵۶۸۲
لینک کوتاه کپی شد
بهره برداری و کلنگ زنی بیش از ۱۵ هزار و ۶۶۵ پروژه عمرانی در کشور

به گزارش روابط عمومی سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور، مهدی جمالی نژاد ضمن بیان خبر فوق اضافه کرد: در دهه فجر سال جاری 13هزارو 592 پروژه عمرانی در سراسر کشور با بیش از 93 هزار میلیارد تومان اعتبار به بهره برداری رسید.

وی افزود: استان خراسان رضوی با 1230پروژه بیشترین تعداد و استانهای تهران، مازندران، گلستان و اصفهان به لحاظ تعداد، استانهای بعدی در سطح کشور هستند.

جمالی نژاد همچنین اظهار کرد: همچنین استان تهران با اعتباری بالغ بر 15هزار میلیارد تومان بالاترین رتبه را در زمینه اختصاص اعتبار به پروژه های عمرانی دارد و استان های کرمان، البرز، خراسان رضوی و هرمزگان در رتبه های بعد قرار گرفته اند.

معاون عمرانی وزیر کشور ادامه داد: همچنین در دهه فجر امسال 2073 پروژه عمرانی با مجموع اعتباری بیش از 39 هزار میلیارد تومان کلنگ زنی شد.

جمالی نژاد اضافه کرد: بیشترین پروژه های کلنگ زنی مربوط به استان گلستان با 455 پروژه و بعد از آن استان های خوزستان، سیستان و بلوچستان و خراسان رضوی قرار گرفته اند و بیشترین اعتبار پروژه های کلنگ زنی مربوط به استان هرمزگان و بعد از آن استان های چهارمحال و بختیاری، کرمانشاه، آذربایجان غربی و سیستان و بلوچستان قرار گرفته اند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار