فرماندار پیشوا در مراسم راهپیمایی ۲۲ بهمن:

این انقلاب را به قیمت خونمان حفظ می‌کنیم

پیشوا (پانا) - فرماندار پیشوا در پایان مراسم راهپیمایی ۲۲ بهمن ضمن قدردانی از مردم گفت این انقلاب به قیمت خون خود باید حفظ شود.

کد مطلب: ۱۲۵۵۵۸۸
لینک کوتاه کپی شد
این انقلاب را به قیمت خونمان حفظ می‌کنیم

بار دیگر ۲۲ بهمن، سالروز پیروزی انقلاب اسلامی ایران فرا رسید تا مردم قهرمان ایران نشان دهند که هنوز به آرمان‌های انقلاب پایبند هستند.

حضور اقشار مختلف به ویژه فرهنگیان و دانش‌آموزان به همراه خانواده در حالی که پرچم سه رنگ کشورمان را در دست داشتند و لبخند شادی بر لب، صحنه‌های زیبایی را از راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال خلق کرد.

ابراهیم تاجیک نوری فرماندار شهرستان پیشوا در پایان مراسم راهپیمایی گفت: امروز ملت ایران اسلامی بار دیگر اعلام می‌کند که در همه شرایط پای آرمان‌های امام راحل(ره) و ارزش‌های انقلاب اسلامی ایستاده‌ است. امروز دور‌ هم جمع شده‌ایم تا به استکبار جهانی بگوییم که این انقلاب را به قیمت خونمان حفظ خواهیم کرد و به عهدی که در خرداد ۴۲ با امام بستیم همچنان پایبند بوده و گوش به فرمان رهبر معظم انقلاب هستیم.

وی ادامه داد: از همه شهروندان شهرستان پیشوا به ویژه نسل چهارم و پنجم انقلاب که آینده این مملکت در دستان آنهاست، تشکر می‌کنم. همچنین از اعضای شورای تامین، امام جمعه، اصحاب رسانه، اعضای ستاد دهه فجر، اعضای شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی و همه دستگاه‌ها و نهادها قدردانی کرده و بیشترین سپاس خود را از مردم خوب این دیار شهیدپرور دارم که در همه شرایط پیرو ولایت و‌ پایبند به آرمان‌های انقلاب هستند.

مراسم راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال به دلیل شرایط کرونایی به صورت خودرویی برگزار شد و مردم در پایان در حرم مطهر جعفربن موسی‌الکاظم علیه‌السلام تجمع کردند.

خبرنگار دانش‌آموز: پریا سادات ستوده

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار