بسیج فرهنگیان در کنار آموزش و پرورش برای تحقق اهداف سند تحول بنیادین تلاش می‌کند

ارومیه (پانا) - مسوول سازمان بسیج فرهنگیان سپاه شهدای آذربایجان غربی گفت هیات اندیشه ورز بسیج یک اتاق فکر قوی بوده که با همفکری فرهنگیان برای تحقق اهداف سند تحول بنیادین تلاش می‌کند.

کد مطلب: ۱۲۵۵۳۰۸
لینک کوتاه کپی شد
بسیج فرهنگیان در کنار آموزش و پرورش برای تحقق اهداف سند تحول بنیادین تلاش می‌کند

شهاب احمدی، در جمع اعضای هیئت اندیشه ورز بسیج فرهنگیان آذربایجان غربی با اشاره به اینکه مقام معظم رهبری در برنامه های بسیج همواره بر بهره گیری از افکار تاکید و خواستار برخورد منطقی، درک و فهم موضوعات در مسایل مهم هستند، فلسفه تشکیل هیئت اندیشه ورز را هماهنگی فکری در لایه های مختلف بیان کرد و افزود: این قشر برای سال پیش رو در این راستا برنامه های جدیدی تدوین خواهد کرد.

وی با تاکید بر جهاد تبیین و بیانیه گام دوم انقلاب اظهار کرد: گستردگی حیطه کاری و حوزه عمل آموزش و پرورش در مسایل مختلف عرصه تعلیم و تربیت بر ضرورت هم اندیشی و بهره گیری از افکار و ایده های فرهنگیان می افزاید تابدین طریق اهداف و مطالبات مطرح عملیاتی شود.

احمدی ادامه داد: با توجه توطئه دشمنان، و برنامه های هدفدار آنان در فضای مجازی برای اقشار مختلف جامعه در این راستا نیازمند تفکر و هم اندیشی هستیم و هیئت اندیشه ورز بسیج می تواند در این عرصه وارد شده و متناسب با آن و با استفاده از خرد جمعی به تولید فکر بپردازد.

وی گفت: اعضای هیئت اندیشه ورز باید راهکار های عملی با قابلیت اجرایی برای جامعه هدف خود داشته باشند و نقش مسولیت پذیری خود را به بهترین شیوه ممکن به جامعه منتقل کنند.

احمدی با تاکید برخلاقیت این قشر از فرهنگیان در پیشبرد اهداف سند تحول بنیادین برگرفته از آموزه های دینی اظهار کرد: فرهنگیان همیشه در تلاش برای تحقق مطالبات رهبری به خصوص در زمینه اهداف سند تحول بوده اند.

وی بر بیداری قشر بسیج فرهنگیان تاکید کرد و خواستار ارائه طرح های خلاقانه از سوی بسیجیان برای گنجاندن در برنامه های سال آتی شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار