در هشتمین مرحله از کمک‌های مومنانه در سال ۱۴۰۰

۱۵۰۰ سبد کالا در اختیار خانواده‌های نیازمند شهرستان ساری قرار گرفت

ساری (پانا)- فرمانده سپاه پاسداران شهرستان از اجرای هشتمین مرحله از رزمایش کمک‌های مومنانه در ایام پیروزی انقلاب اسلامی خبر داد.

کد مطلب: ۱۲۵۵۱۵۹
لینک کوتاه کپی شد
۱۵۰۰ سبد کالا در اختیار خانواده‌های نیازمند شهرستان ساری قرار گرفت

سرهنگ سید ابراهیم شریفی گفت:«در این مرحله، حدود ۱۵۰۰ سبد کالا هر کدام به ارزش شش میلیون ریال تهیه شده است.»

شریفی اعلام کرد که این بسته های کمک معیشتی توسط مجموعه ستاد کل سپاه تهیه شد که به سپاه پاسداران شهرستان تحویل شد تا در اختیار نیازمندان قرار گیرد؛ علاوه بر این قریب به ۲۲۰۰ سبد کالا نیز از طرف حوزه ها و پایگاه های مقاومت شهرستان با مشارکت مجامع خیرین در حال آماده شدن است.»

وی گفته است که این بسته ها در اختیار خانواده های نیازمند و کم برخورداری قرار می گیرد که توسط حوزه ها و پایگاه های بسیج شناسایی شدند.

فرمانده سپاه ساری اعلام‌ کرد که علاوه بر این کمک های مومنانه، اقدامات دیگری نیز در جهت محرومیت زدایی در ایام دهه فجر توسط سپاه پاسداران صورت می گیرد که افتتاح مسکن محرومان از جمله این اقدامات است.

سرهنگ شریفی گفت:«چهارده واحد مسکن محرومان به ارزش تقریبی ۲ میلیارد و ۲۴۰ میلیون تومان به همت کمیته امداد امام خمینی، مجمع خیرین دستگاه ها، ادارات و نهادها، دهیاری ها و پایگاه های مقاومت بسیج و خیران در این ایام افتتاح و تحویل شد؛ همچنین در ایام دهه فجر، قریب به ۳۷۰۰ بسته سبد کالا به ارزش تقریبی یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان تحویل نیازمندان شد.»

وی افزود که در اسفند و مقارن با ایام عید نوروز، رزمایش مومنانه دیگری برای حمایت از نیازمندان در ایام شب عید برگزار می شود.

وی در پایان گفت که در مناسبت های خاص مانند آغاز سال تحصیلی قریب به ۲۵۰۰ بسته لوازم التحریر و کیف به ارزش تقریبی ۶۰۰ میلیون تومان با همکاری آموزش و پرورش در اختیار دانش آموزان نیازمند قرار گرفت.

خبرنگار پانا: سونیا کاظمی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار