رییس شورای هماهنگی تبلیغات استان اصفهان:

راهپیمایی ۲۲ بهمن در اصفهان به‌صورت موتوری و خودرویی برگزار می‌شود

اصفهان (پانا) - رییس شورای هماهنگی تبلیغات استان اصفهان خاطرنشان کرد بر اساس نظرخواهی از کارشناسان بهداشتی و با توجه با اوج گیری دوباره کرونا این شورا بنا را برای برگزاری مراسم ۲۲ بهمن بر راهپیمایی موتوری و خودرویی گذاشته است.

کد مطلب: ۱۲۵۵۰۵۳
لینک کوتاه کپی شد
راهپیمایی ۲۲ بهمن در اصفهان به‌صورت موتوری و خودرویی برگزار می‌شود

محمد علی احمدی در نشست برنامه‌ریزی برنامه‌های مربوط به روز ۲۲ بهمن با مسوولان مربوطه اظهار کرد: برای برگزاری راهپیمایی ۲۲ بهمن از کارشناسان و متخصصان امر نظرخواهی و تحلیل شده که در صورت برگزاری یا عدم برگزاری مراسم در ایام ۲۲ بهمن و بعد از آن، به اوج شیوع اُمیکرون خواهیم رسید. البته به دلیل واکسیناسیون آسیب‌ها و بستری‌ها کمتر شده است؛ بنابراین تاکنون شورای هماهنگی تبیلغات اسلامی راهپیمایی خودرویی و موتوری را اعلام کرده است.

وی افزود: برنامه‌های دهه فجر به دلیل کرونا تعطیل نمی‌شود و سیاست دولت هم بر تعطیل کردن به دلیل کرونا نیست بلکه برای هر فعالیتی شیوه‌نامه‌ای اجرایی منحصر به فرد بر اساس دستورالعمل‌های بهداشتی تعیین می‌شود.

احمدی گفت: حرکت راهپیمایی از ساعت ۹ تا ۱۱ است و بعد از آن مردم به نماز جمعه در مصلی ملحق می‌شوند و از سویی دیگر از امشب تا زمان راهپیمایی‌، ایستگاه‌های فرعی موجود در سطح شهر برای تزئین ماشین‌ها و سقف نویسی، اقدام می‌کنند .
رییس شورای هماهنگی تبلیغات استان اصفهان تاکید کرد: صوت‌های سیار و ثابت و سایر لوازم جانبی باید تامین شود و مجوزهای آن هماهنگ خواهد شد و پخش گل از طریق بالگرد نیز انجام می‌شود.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات استان اصفهان خاطرنشان کرد: امروزه شاهد هستیم که دست همکاری به دست یکدیگر داده‌ایم و روحیه انقلابی حاکم شده است و از این روحیه باید قدردانی کرد.
وی با بیان اینکه همچنان کم و کاستی‌ها وجود دارد، گفت: لازم است اطلاع‌رسانی از فعالیت‌های نهادهای مختلف در خصوص دهه فجر بیشتر انجام شود؛ برخی از نهادها از فرصت خدمت رسانی ویژه به مردم در این ایام و فراهم بودن بستر مناسب جهت ملاقات‌های مردمی استفاده نکردند و برخی دیگر از نهادها این اقدام را در جای جای استان رواج دادند، ولی برخی از مدیران ادارات حتی به آذین‌بندی در ایام دهه فجر همت نکردند.
احمدی ادامه داد: در راستای «نماها»خوب کار شده اما در حوزه «نواها» همچنان جای کار وجود دارد و برای روزهای آینده باید برای آن بیشتر تلاش کنیم.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات استان اصفهان و فرماندار شهرستان اصفهان گفت: شب ۲۲ بهمن بانگ تکبیر از بلندگوهای مساجد منطقه به منطقه پخش و نور افشانی علاوه بر مناطق شهری در پل خواجو ساعت ۹ شب انجام می‌شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار