فیلمرنگی با بهرام عظیمی منتشر شد

تهران (پانا) - بهرام عظیمی هنرمند سرشناس کشورمان امسال در برنامه فیلمرنگی به نقد فیلم‌های جشنواره فجر می‌پردازد.

کد مطلب: ۱۲۵۴۸۷۷
لینک کوتاه کپی شد
فیلمرنگی با بهرام عظیمی منتشر شد

با آغاز جشنواره فجر همیشه بازار برنامه‌های نقد فیلم داغ می‌شد. در چهلمین دوره اما بهرام عظیمی دست به اقدامی متفاوت زده و تلاش کرده تا با برنامه «فیلمرنگی» کار متفاوتی انجام دهد. او هر شب میزبان یکی از منتقدان یا اهالی رسانه است و تلاش می‌کند تا بر اساس احساسات به نقد فیلم بپردازد. چیزی که آن را از برنامه‌های مرسوم متمایز می‌کند.

این برنامه که به همت وبسایت سوره سینما ساخته شده در ایام جشنواره هرشب از شبکه‌های مجازی پخش می‌شود. در «فیلمرنگی» منتقدین ابتدا با اموجی‌ها نظرات خودشان را در مورد فیلم مطرح می‌کنند و سپس بر اساس نظریات روانشناسی اقدام به دادن یک رنگ به فیلم می‌کنند. رنگی که بیشترین قرابت را با حال و هوای آنها پس از بیرون آمدن از سالن سینما دارد.

فصل نخست «فیلمرنگی» در ۱۱ قسمت طراحی شده و قرار است تا آخرین روز جشنواره ادامه داشته باشد. شما می‌توانید این برنامه را از اینستاگرام، تلگرام و سایت SourehCinema.ir ببینید یا در صفحه آپارات به نشانی https://www.aparat.com/sourehcinema/videos بروید. گفتنی است این برنامه بر اساس طرحی از مهدی مافی، توسط محمدرضا آهویی تهیه شده و سردبیری آن را فاطمه کمیزی برعهده داشته است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار