افتتاح و بهره‌برداری از دو مدرسه در طرقبه شاندیز

طرقبه شاندیز(پانا) - همزمان با ایام دهه فجر و چهل وسومین سالگرد پیروزی انقلاب، با حضور فرماندار، امام جمعه، سرپرست اداره کل نوسازی، ریاست اداره آموزش و پرورش، شورای شهر طرقبه، بخشدار شهرطرقبه، بخشدار شهر شاندیز، خانواده خیرین مهندسین نوسازی و مسئولین شهرستان دو پروژه آموزشگاه زنده یاد اصفهانی و طبقه دوم هنرستان شهید محمدباقر صدر افتتاح شد و به بهره‌برداری رسید.

کد مطلب: ۱۲۵۴۱۱۱
لینک کوتاه کپی شد
افتتاح و بهره‌برداری از دو مدرسه در طرقبه شاندیز

آموزشگاههای اصفهانی زاده روستای جاغرق و کارگاه های هنرستان شهید محمدباقر صدر با همت و مشارکت خیرین، خانواده اصفهانی زاده و خانواده مرحوم حاج جعفر ولی نژاد و همکاری اداره کل توسعه، تجهیز و نوسازی مدارس خراسان رضوی به بهره برداری رسید.

حمید حسینی معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی اداره آموزش و پرورش طرقبه شاندیز در رابطه با این پروژه ها گفت: ساخت پروژه طبقه دوم هنرستان شهید محمدباقر صدر از سال 1399 آغاز شده و در سال 1400 با اعتباری بالغ بر 20 میلیارد ریال به بهره برداری رسید که مبلغ 8 میلیارد ریال سهم خیر است و 12 میلیارد ریال از طرف اداره کل توسعه، تجهیز و نوسازی مدارس خراسان رضوی تأمین شد.

وی افزود: پروژه آموزشگاه اصفهانی زاده روستای جاغرق در سال 1395 شروع و در سال 1400 به بهره برداری رسید. کل اعتبار پروژه دبستان اصفهانی زاده، بالغ بر ۲۵ میلیارد ریال بوده که از این میزان ۹ میلیارد ریال سهم خیر و ۱۶ میلیارد ریال توسط اداره نوسازی تامین شده است. در این دو پروژه تعداد 450 دانش آموز شهرستان می توانند از امکانات این دو فضا بهره مند شوند.

انعقاد ۳ تفاهم نامه ساخت فضاهای آموزشی به مبلغ ۱۵۰ میلیارد ریال در روستاهای ابرده و چاهشک و پیگیری و تکمیل پروژه های نیمه تمام در روستاهای ازغد، ویرانی و جاغرق، از دیگر برنامه های پیش روی اداره آموزش و پرورش شهرستان طرقبه شاندیز است.

در پایان از خانواده های خیرین با هدایا و لوح سپاس تقدیر به عمل آمد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار