امام جمعه قرچک:

گرامیداشت یاد و خاطره شهدا محدود به زمانی خاص نیست

قرچک (پانا) - امام جمعه شهرستان قرچک گفت وظیفه آحاد جامعه، گرامیداشت یاد و خاطره شهدای والامقام و ایثارگران و نیز پاسداشت حرمت خون‌های ریخته شده در مسیر این انقلاب بزرگ است که این برنامه‌ها نباید به زمان خاصی محدود باشد.

کد مطلب: ۱۲۵۳۴۲۸
لینک کوتاه کپی شد
گرامیداشت یاد و خاطره شهدا محدود به زمانی خاص نیست

همزمان با دهه فجر، آیین گلباران مزار شهدای آستان مقدس امامزاده بی‌بی زبیده(س) زیباشهر قرچک با حضور فرماندار، امام جمعه، نماینده مردم شهرستان‌های قرچک، ورامین و پیشوا در مجلس شورای اسلامی، اعضای شورای تامین، معاونین فرماندار، بخشدار مرکزی، رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران، مدیران ادارات، نیروهای نظامی و انتظامی و خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران برگزار شد.

حجت الاسلام حجت‌الله اسماعیلی امام جمعه قرچک در این آیین اظهار ‌کرد: بنیانگذار جمهوری اسلامی شهدا را ذخایر عالم بقاء خواندند و به همین مناسبت امسال نیز همچون سنوات گذشته در راستای چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و تجدید پیمان با آرمان‌های شهدا و همچنین امام راحل (ره) آیین گلباران مزار مطهر شهدا را برگزار می‌کنیم.

وی گفت: امیدواریم در تبعیت از فرامین امام دیروز و امروز موفق باشیم و شرمنده شهدا نشویم؛ چرا که هرچه انقلاب و نظام اسلامی در طول این سالیان به دست آورده از برکت و رشادت خون شهیدان و ایثارگری مدافعان واقعی انقلاب بوده است.

امام جمعه قرچک افزود: وظیفه آحاد جامعه، گرامیداشت یاد و خاطره شهدای والامقام و ایثارگران عزیز و نیز پاسداشت حرمت خون‌های ریخته شده در مسیر این انقلاب بزرگ است و این برنامه‌ها نباید به زمان خاصی محدود باشد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار