فرمانده قرارگاه عملیاتی ستاد کرونا خوزستان

اعمال محدودیت‌های جدید کرونایی در استان خوزستان

به‌مدت یک هفته کلیه فرآیندهای آموزشی بصورت غیرحضوری خواهد بود

اهواز (پانا) - فرمانده قرارگاه عملیاتی ستاد کرونا خوزستان از اعمال محدودیت‌های جدید کرونایی در استان خبر داد و گفت به‌مدت یک هفته کلیه فرآیندهای آموزشی بصورت غیرحضوری خواهد بود.

کد مطلب: ۱۲۵۳۱۱۰
لینک کوتاه کپی شد
اعمال محدودیت‌های جدید کرونایی در استان خوزستان

ولی‌اله حیاتی عصر چهارشنبه در نشست قرارگاه مدیریت کرونا با اشاره به محدودیت های جدید کرونایی در شهرهای استان بر اساس رنگ‌بندی کرونا توضیح داد: هم اکنون شهرهای امیدیه، دزفول، اهواز، شوشتر، آبادان و ایذه در وضعیت نارنجی کرونا قرار دارند.

وی با اشاره به محدودیت‌های در نظر گرفته شده در شهرهای قرمز و نارنجی تصریح کرد: به مدت یک هفته کلیه فرآیندهای آموزشی در همه مقاطع آموزش و پرورش، حوزه‌های علمیه و در کلیه سطوح دانشگاه‌ها (به استثنا دوره تکمیلی) به صورت غیرحضوری ارائه می‌شود.

فرمانده قرارگاه عملیاتی ستاد کرونا خوزستان به هم‌استانی‌ها اکیدا توصیه کرد: رعایت‌پروتکل‌های بهداشتی شامل استفاده از ماسک، رعایت فاصله اجتماعی، عدم شرکت در اجتماعات را جدی بگیرند و نسبت به دریافت دز سوم واکسن خود در اولین فرصت اقدام کنند.

وی با تاکید بر این که مراکز واکسیناسیون آماده ارائه خدمات هستند، خاطرنشان کرد: از کسانی که جزو واکسن تاخیری به شمار می‌روند درخواست می‌کنیم هر چه سریع‌تر به مراکز واکسیناسیون مراجعه کنند و دز دوم خود را بزنند.

حیاتی ادامه داد: از کلیه صنوف و فعالیت‌هایی که با مردم سر و کار دارند تقاضا داریم به وظایف خود براساس طرح اعمال محدودیت‌های هوشمند کرونایی عمل کنند و هر گونه تخطی از آن‌ها تخلف محسوب می‌شود که برابر با مقررات با صنوف متخلف برخورد می‌شود.

وی یادآور شد: رستوران‌های ارائه دهنده خدمات باید حتما دو دز واکسن خود را دریافت کرده باشند، تالارها براساس رنگ بندی کرونایی و ظرفیت مشخص شده فعالیت داشته باشند.

وی در پایان تاکید کرد: کارکنان ادارات باید ۲ دز واکسن خود را دریافت کرده باشند، در غیر این صورت حق حضور در محل کار را ندارند و براساس تخلفات اداری با آنها برخورد می‌شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار