همزمان با آغاز دهه فجر

طنین زنگ‌ انقلاب در مدارس شهرستان پیشوا

پیشوا (پانا) - در سالروز تاریخی ورود حضرت امام خمینی(ره) به میهن اسلامی زنگ‌ انقلاب در مدارس شهرستان پیشوا به صدا درآمد.

کد مطلب: ۱۲۵۲۶۸۲
لینک کوتاه کپی شد
طنین زنگ‌ انقلاب در مدارس شهرستان پیشوا

در این مراسم که با حضور ابراهیم تاجیک‌نوری فرماندار، سعید تاجیک مدیر آموزش و پرورش، عادل رحمانی رئیس دادگستری، مرتضی طهماسبی دادستان، غلامعلی درویش‌متولی فرمانده سپاه و دیگر مسئولین و روسای ادارات شهرستان پیشوا در آموزشگاه خاتم‌الانبیاء برگزار شد، زنگ انقلاب توسط مسئولین نواخته شد.

مدیر آموزش و پرورش پیشوا با تبریک فرارسیدن چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب گفت: انقلاب اسلامی ایران بزرگترین انقلاب مردمی جهان در طول تاریخ است که بر پایه آموزه‌های اسلام ناب محمدی به پیروزی رسید.

وی افزود: نقش رهبری حضرت امام خمینی رحمت‌الله علیه به عنوان فقیهی اسلام‌شناس و عارفی وارسته و شجاع در پیروزی انقلاب نقشی بی‌بدیل بود.

تاجیک ادامه داد: امروز در حالی چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب را جشن می‌گیریم و زنگ آغاز آن را در مدارس شهرستان به صدا در می‌آوریم که به لطف خدا در عرصه‌های مختلف پزشکی، هسته‌ای، فن‌آوری و بسیاری موارد دیگر شاهد رشد چشمگیر در منطقه و جهان هستیم و با توجه به فرمان مقام معظم رهبری این موارد تبیین شود.

دانش‌آموزان در این مراسم با اجرای سرود و دکلمه خوانی فضای خاص و با نشاطی ایجاد کردند و در پایان نیز تعدادی از نخبگان قرآنی، ورزشی و فرهنگی هنری به عنوان جوانان نسل چهارم انقلاب مورد تقدیر قرار گرفتند.


خبرنگار دانش‌آموز: عرفان طزری

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار