فرماندار شهرستان فیروزکوه:

اصلی‌ترین هدف انقلاب اسلامی روشنگری بین حق و باطل بود

فیروزکوه( پانا) - فرماندار شهرستان فیروزکوه در مراسمی که به مناسبت دهه فجر با حضور مدیر آموزش و پرورش در آموزشگاه حضرت فاطمه زهرا( س) برگزار شد؛ اصلی‌ترین هدف انقلاب اسلامی را روشنگری بین حق و باطل دانست.

کد مطلب: ۱۲۵۲۶۵۰
لینک کوتاه کپی شد
اصلی‌ترین هدف انقلاب اسلامی روشنگری بین حق و باطل بود

ابوالقاسم مهری فرماندار فیروزکوه گفت: این انقلاب به رهبری امام عظیم‌الشان و حضور یکپارچه ملت ایران و با الگوی عقیدتی اسلام ناب محمدی مسیر حق را پیمود. امروز گرامیداشت انقلابی است که موجب شد آزادی‌خواهان جهان با امید و دلبستگی به آن راه خود را پیدا کنند، لذا انقلاب اسلامی فقط متعلق به ایران نیست.

مهری در ادامه سخنان خود یادآور شد: اصلی‌ترین هدف انقلاب اسلامی روشنگری بین حق و باطل بود پس برای رضای خدا و پیروی از راه انبیای عظام و امام راحل باید سختی‌ها را تحمل کنیم تا بتوانیم آرمان‌های انقلاب اسلامی را تحقق ببخشیم.

در ادامه فاطمه سیر مدیر آموزش و ‌پرورش فیروزکوه گفت: دهه فجر انقلاب اسلامی یادآور دلاورمردی‌ها و اراده بسیار قوی ملت غیور ایران اسلامی است که با عزمی راسخ برای استقرار حکومت عدل و داد زیر سایه اقتدار امام راحل(ره) و به بهای خون پاک شهیدان به ثمر رسید.

سیر افزود: امیدواریم در طلیعه چهل و سومین سالگرد انقلاب اسلامی با اعتماد به یاری خداوند متعال و با تکیه بر دانش و تعهد فرهنگیان و تلاش و همت دانش‌آموزان به عنوان طلایه داران گام دوم انقلاب اسلامی و عزم عموم شهروندان گام‌هایی موثرتر از قبل برای تحقق اهداف متعالی انقلاب اسلامی برداریم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار