ویژه‌های رادیو نمایش در دهه فجر اعلام شد

تهران (پانا) - رادیو نمایش، برنامه ها و نمایش های ویژه دهه فجر را اعلام کرد.

کد مطلب: ۱۲۵۲۱۵۹
لینک کوتاه کپی شد
ویژه‌های رادیو نمایش در دهه فجر اعلام شد

به گزارش روابط عمومی رادیو نمایش،سریال رادیویی دیدار در یک روز زمستانی که روایتگر داستان یک خانواده ایرانی همزمان با انقلاب اسلامی است "ساعت ۳:۳۰ بامداد از رادیو نمایش پخش می شود و ساعت ۱۵:۳۰ تکرار آن است.این مجموعه رادیویی به نویسندگی سهیلا خدادادی،کارگردانی مهدی نمینی مقدم،تهیه کنندگی اشرف السادات اشرف نژاد،افکتوری محمدرضا قبادی فر،صدابرداری مجید آیینه و با هنرمندی بهرام ابراهیمی،صفا آقاجانی،سیما خوش چشم،محسن بهرامی،محمد رضا علی،امیر زنده دلان،شیرین سپه راد،محمد شریفی مقدم،سایه کبیری،شقایق فتحی،امین بختیاری،محمد صادق رزاق مهر و صادق وفایی به بخشی از تاریخ معاصر ایران می پردازد.
سریال رادیویی «پنجگانه ۵۷» نیز ساعت ۳ بامداد از رادیو نمایش پخش می شود و ساعت ۸:۳۰ صبح تکرار آن است . این سریال تاریخی به سردبیری مجید نظری نسب و با نگارش گروهی از نویسندگان،تهیه کنندگی اشرف السادات اشرف نژاد،افکتوری نرگس موسی پور،صدابرداری حیدر صفدری و با هنرمندی محمد آقا محمدی،کرامت رودساز،شیما جانقربان،شهریار حمزیان،محمد رضا علی،بهناز بستان دوست،بهادر ابراهیمی،معصومه عزیز محمدی و مهرداد عشقیان در هر قسمت داستانی مستقل دارد و شرح ماجرایی در یکی از شهرهای ایران است.
"در کوچه پس کوچه های شهر" به نویسندگی مجید حیدری،سردبیری فرهاد امینی، تهیه کنندگی محمد مهاجر،،کارگردانی مهرداد عشقیان و با هنرمندی بازیگران رادیو نمایش، داستان یک جوان در اوایل سال ۵۷ در تهران و فعالیت های انقلابی اش را روایت می کند.این سریال ساعت ۲:۳۰ از رادیو نمایش پخش می شود.
سریال رادیویی "جای خالی یونس"به نویسندگی سمیه محسنی نیک،سردبیری مجید نظری نسب،کارگردانی نورالدین جوادیان، تهیه کنندگی ژاله محمدعلی ،صدابرداری حیدر صفدری، افکتوری محمدرضا قبادی فر و با هنرمندی امیرعباس توفیقی، ناهید مسلمی،کرامت رودساز،سیما خوش چشم، راضیه مومیوند،بهرام سروری نژاد و نورالدین جوادیان، داستان معلمی روستایی را روایت می کند که به خاطر فعالیت های انقلابی اش در سال ۵۷ در زندان به سر می برد.
همچنین نفس آخر،حکایت عاشقی،اسم رمز، افرا،شب های بیدار و سازمان یافته عناوین نمایش های دیگری هستند که در این ایام از رادیو نمایش پخش می شوند.
برنامه رادیویی "دیالوگ" نیز به تهیه کنندگی علی بهرامی و گویندگی ایوب آقاخانی به صورت ویژه به جشنواره تئاتر فجر می پردازد و از نزدیک با کارگردانان، بازیگران و دست اندرکاران جشنواره گفتگو می نماید و شنوندگان و علاقه‌مندان به تأتر را در جریان روزانه جشنواره و تأترهای حاضر قرار می گیرد.این برنامه به صورت زنده ساعت ۱۸:۳۰ تا ۱۹:۳۰ به روی آنتن رادیو نمایش می رود."گوش بینا" هم عنوان برنامه ای است که با همین گروه از ساعت ۱۵:۳۰ تا ۱۷:۳۰ ویژه جشنواره رادیو تأتر فجر به روی آنتن رادیو نمایش می رود.
برنامه رادیویی"پرانتز باز" نیز به تهیه کنندگی و سردبیری مارال دوستی ویژه جشنواره فیلم فجر از ساعت ۱۹:۳۰ از رادیو نمایش پخش می رود و ۲۲ بهمن ماه ساعت ۱۸:۳۰ به روی آنتن می رود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار