معاون پژوهش، برنامه ریزی و توسعه منابع اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران :

برگزاری مصاحبه تخصصی مشاوران مراکز پیوند شهرستان‌های استان تهران

تهران (پانا) - معاون پژوهش، برنامه ریزی و توسعه منابع اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران گفت: مرحله دوم مصاحبه تخصصی مشاوران مراکز پیوند با حضور 30 مشاور در اداره انجمن اولیاء و مربیان اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران برگزار شد.

کد مطلب: ۱۲۵۱۷۰۰
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری مصاحبه تخصصی مشاوران مراکز پیوند شهرستان‌های استان تهران

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران، یوسف بهارلو در این رابطه بیان کرد: با توجه به سرعت پیشرفت علم و تکنولوژی اگر چه سطح رفاه عمومی افزایش یافته است در مقابل سلامت روحی و روانی انسان‌ها به مخاطره افتاده است، از این رو وجود مشاور و مراکز مشاوره بیش از پیش ضرورت خواهدداشت.

وی افزود: دراین راستا مراکز پیوند در آموزش و پرورش تحت نظارت اداره انجمن اولیاء و مربیان در جهت ارائه خدمات مشاوره‌ای تحصیلی و خانواده ایجاد شده است.

بهارلو اظهار کرد: با بروز آسیب‌های اجتماعی، فاصله ارتباطی والدین و دانش‌آموزان و... استفاده از نیروهای توانمند و متخصص در این مراکز از اهمیت بالایی برخوردار است.

معاون پژوهش، برنامه‌ریزی و توسعه منابع اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران تصریح کرد: براین اساس مرحله دوم مصاحبه تخصصی مشاوران مراکز پیوند با حضور 30 مشاور در اداره انجمن اولیاء و مربیان اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران برگزار شد که از این میان افرادی که 75 درصد نمره را دریافت کنند مجوز فعالیت در این مراکز را خواهند داشت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار