نماینده مردم کهنوج در گفت‌وگو با پانا تشریح کرد:

دستاوردهای سفر وزیر آموزش و پرورش به کرمان

شکراللهی: به جمع‌بندی خوبی در خصوص خساراتی که به مدارس وارد شده است، رسیدیم/ در حال کمک‌رسانی به مدارس هستیم/کمک به زیرساخت‌های مدارس در شهرستان‌های جنوبی کرمان با دستورات وزیر آموزش و پرورش تسهیل شد

تهران (پانا)‌ - نماینده مردم کهنوج، منوجان و فاریاب در مجلس شورای اسلامی دستاوردهای سفر وزیر آموزش و پرورش به استان کرمان را تشریح کرد.

کد مطلب: ۱۲۵۱۵۷۸
لینک کوتاه کپی شد
دستاوردهای سفر وزیر آموزش و پرورش به کرمان

منصور شکرالهی در گفت‌وگو با پانا در تشریح سفر وزیر آموزش و پرورش به کرمان، اظهار کرد: «سفر وزیر آموزش و پرورش شامل بازدید بود، چون سیل اخیر قسمتی از مدارس برخی از شهرستان‌های ما را تخریب کرده بود، از مناطق آسیب‌دیده بازدید کردند و به جمع‌بندی خوبی در خصوص خساراتی که به مدارس وارد شده است، رسیدیم. همچنین در خصوص زیرساخت‌ها و کمک به مسائل آموزشی چند شهرستان جنوبی استان کرمان به جمع‌بندی خوبی رسیدیم.»

نماینده مردم کهنوج، منوجان و فاریاب در مجلس افزود: «در مجموع سفر وزیر آموزش و پرورش به کرمان، سفر خوبی بود. هم کمک به بحث آموزش، مدارس و زیرساخت‌ها و هنرستان‌‌های فنی چند شهرستان جنوبی و هم بحث کمک به وسایل سرمایشی و گرمایشی مدارس را تسهیل کردند و این دستورات نیز مصوب شده و در حال کمک‌رسانی به مدارس هستیم.»

وی ضمن اشاره به حاشیه‌های این سفر در فضای مجازی نیز گفت: «متأسفانه صحبت‌های وزیر آموزش و پرورش در شبکه‌های اجتماعی تقطیع شد. ایشان گفتند که این قسمت سریع شن‌ریزی و آسفالت شود و تا زمانی که این عملیات انجام شود،‌ با چند بلوک راه برای دانش‌آموزان باز شود تا از تحصیل بازنمانند. متاسفانه به دلیل بداخلاقی در فضای مجازی علیه وزیر آموزش و پرورش سرو صدا ایجاد شد.»

شکرالهی ادامه داد: «آنجا بازسازی و شن‌ریزی شد و زیرساخت‌ها اصلاح شد و در حال بازسازی است که با دستور وزیر آموزش و پرورش این بازسازی صورت گرفت. متاسفانه عده‌ای به دنبال حاشیه‌پراکنی هستند.»

لازم به ذکر است، یوسف نوری، وزیر آموزش و پرورش یکم بهمن ماه جهت بررسی خسارات ناشی از سیل اخیر در مدارس جنوبی به استان کرمان سفر کرد. نشست شورای آموزش و پرورش هفت شهر جنوبی استان کرمان با حضور وزیر آموزش و پرورش، سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کرمان، نمایندگان مردم شهرستان‌های جنوبی در مجلس شورای اسلامی، فرمانداران، ائمه جمعه و مدیران آموزش و پرورش این شهرستان‌ها جهت بررسی خسارات ناشی از سیل به مدارس در منوجان در این سفر برگزار شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار