مدیر کانون فرهنگی و هنری ارشاد اصفهان:

جوانان ما وارثان فرهنگ و هنر ایران اسلامی هستند

اصفهان (پانا)- چهلمین دوره مسابقات فرهنگی هنری (فردا ) به همت دبیر خانه برگزاری مسابقات فرهنگی و هنری با مدیریت امین جعفری و معاونت پرورشی و تربیت بدنی و کارشناسان حوزه فعالیتهای پرورشی ، در مرکز کانون امام خمینی ناحیه سه برگزار شد.

کد مطلب: ۱۲۵۱۳۰۵
لینک کوتاه کپی شد
جوانان ما وارثان فرهنگ و هنر ایران اسلامی هستند

محمد باقر امین جعفری مدیر کانون فرهنگی و هنری ارشاد اصفهان در گفت و گو با پانا گفت: چهلمین دوره مسابقات فرهنگی هنری فردا در آموزش و پرورش امسال در اصفهان توسط رمضانی، در مرکز کانون امام خمینی ناحیه ۳ کلید خورد و بصورت بخشنامه در اختیار مدارس‌ قرار گرفت.

وی افزود: مدارس طبق برنامه ریزی هر ساله سعی کردند طبق ظرفیت هایی که، در زمینه فرهنگی و هنری در بین دانش آموزان وجود دارد به صورت ویژه از آن استفاده کنند، و دستاوردهای بچه ها یی که در زمینه هنر کار کردند را به کار بگیرند و توسط این جشنواره به نتایج قابل قبولی دست پیدا کنند.

امین جعفری بیان کرد: این جشنواره به نوعی یک فستیوال هست که دانش آموزان در آن می توانند به یک رقابت سالم بپردازند.

مدیر کانون فرهنگی و هنری ارشاد اظهار کرد: این در حالیست که فرزندان ما می بایست اوقات فراغت خود را به نحو احسن استفاده کنند و این جشنواره پتانسیلی که در بین نوجوانان و جوانان ما وجود دارد را در یک مسیر درست و صحیح قرار می دهد، تا دانش آموزان ما در سالهای آینده در مسائل فرهنگی و هنری به نتایج قابل قبولی برسند.

وی خاطرنشان کرد: شرکت کنندگان در این جشنواره، از مقاطع تحصیلی ابتدایی، متوسطه اول و دوم در دو بخش دختران و پسران، بیش ار دو هزار اثر در سامانه همگام ثبت شده ولی آثار در دو بخش ارسال شده، تابلوهای نقاشی، صنایع دستی، و مینا کاری بصورت فیزیکی ارائه شده و آثار دیگر مثل موسیقی، نمایش و سرود به علت وجود ویروس کرونا بصورت دیجیتال ارائه شده است و کلیه اثر ها در مرحله داوری است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار