احکام جدید کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال؛ 4 نفر محروم شدند

تهران (پانا) - کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال آرای مربوط به لیگ دسته اول فوتبال کشور را صادر کرد.

کد مطلب: ۱۲۵۰۹۵۳
لینک کوتاه کپی شد
احکام جدید کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال؛ 4 نفر محروم شدند

به گزارش سایت رسمی فدراسیون فوتبال، در دیدار دو تیم پارس جنوبی جم و ویستا توربین تهران که در تاریخ 19 دیماه برگزار شد، تیم ویستا توربین به دلیل سو رفتار ناشی از 5 اخطار به پرداخت یکصد میلیون ریال محکوم شد. صمن اینکه هادی خیری بازیکن این تیم به دلیل بدفرتاری در قبال مقام رسمی مسابقه به دو جلسه محرومیت و پرداخت پنجاه میلیون ریال محکوم شد.

در دیدار دو تیم مس شهر بابک و رایکا بابل که در تاریخ 22 دیماه برگزار شد، سجاد هاشمی مربی تیم مس شهربابک به دلیل بدرفتاری در قبال بازیکن مقابل یک جلسه محروم و به پرداخت جریمه نقدی پنجاه میلیون ریال محکوم شد.

در دیدار دو تیم خیبر خرم آباد و ماشین سازی تبریز که در تاریخ 11 دیماه برگزار شد، تیم ماشین سازی به دلیل سورفتار ناشی از دریافت 6 اخطار به پرداخت پنجاه میلیون ریال محکوم شد. ضمن اینکه محمدرضا فرامرزی تدارکات تیم ماشین سازی تبریز به دلیل بدفتاری در قبال مقام رسمی مسابقه به یک جلسه محرومیت و پرداخت سی میلین ریال جریمه نقدی محکوم شد.

در دیدار دو تیم رایکا بابل و خیبر خرم آباد که در تاریخ 17 دیماه برگزار شد، تیم رایکا بابل به دلیل سو رفتار ناشی از 5 اخطار به پرداخت یکصد میلیون ریال محکوم شد. ضمن اینکه این تیم به دلیل نقض اصول کلی رفتار به پرداخت یکصد میلیون ریال محکوم شد.
محسن اسکینی مربی تیم خیبر نیز به دلیل بدرفتاری در قبال مقام رسمی مسابقه به یک جلسه محرومیت و پرداخت پنجاه میلیون ریال محکوم شد.

در دیدار دو تیم سایپا و ماشین سازی تبریز که 22 دیماه برگزار شد، تیم ماشین سازی به دلیل سو رفتار ناشی از 5 اخطار به پرداخت یکصد میلیون ریال محکوم شد. ضمن اینکه محمدعلی ابراهیمیان سرمربی این تیم به دلیل بدرفتاری در قبال مقام رسمی مسابقه به یک جلسه محرومیت از همراهی تیم و پرداخت یکصد میلیون ریال محکوم شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار