نادری خبر داد؛

بررسی طرح اصلاح نظام آموزش پزشکی و ایجاد عدالت در دسترسی به خدمات درمانی

تهران (پانا) - نایب رئیس کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس از بررسی طرح اصلاح نظام آموزش پزشکی و ایجاد عدالت در دسترسی به خدمات درمانی با حضور وزیر علوم و مسئولان وزارت بهداشت در نشست امروز کمیسیون آموزش خبر داد.

کد مطلب: ۱۲۵۰۷۸۸
لینک کوتاه کپی شد
بررسی طرح اصلاح نظام آموزش پزشکی و ایجاد عدالت در دسترسی به خدمات درمانی

به گزارش خانه ملت، احمد نادری در تشریح نشست امروز (سه‌شنبه ۵ بهمن) کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس، اظهار کرد: در نشست امروز بررسی طرح اصلاح نظام آموزش پزشکی و ایجاد عدالت در دسترسی به خدمات درمانی با حضور وزیر علوم، معاونانش، مسئولان وزارت بهداشت، مهمانانی از دانشگاه‌‌های علوم پزشکی و مرکز پژوهش‌های مجلس برگزار شد.

نماینده مردم تهران، شمیرانات، ری، اسلامشهر و پردیس در مجلس یازدهم با بیان اینکه وزیر علوم، تحقیقات و فناوری به عنوان موافق جدی این طرح مطالب خود را در نشست امروز کمیسیون مطرح کرد، افزود: وزیر علوم به دلیل شرکت در جلسه شورای عالی انقلاب فرهنگی زودتر جلسه را ترک کرد ولی مدافع جدی این طرح بود.

نایب رئیس کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس که خود طراح طرح مذکور است، اضافه کرد: این موضوع در ابعاد مختلف مورد بحث کارشناسی قرار گرفت ولی در نهایت با توجه به اینکه عدد لازم برای اخذ رأی را نداشتیم، رأی گیری به جلسه بعدی کمیسیون موکول شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار