محمدرضا آزادی:

با شخصیت من در استقلال بازی شد

تهران (پانا) - مهاجم تیم فوتبال استقلال گفت روزی به استقلال باز خواهد گشت.

کد مطلب: ۱۲۵۰۶۷۵
لینک کوتاه کپی شد
با شخصیت من در استقلال بازی شد

به گزارش ایلنا، محمدرضا آزادی مهاجم تیم استقلال که در لیست مازاد آبی پوشان برای نیم فصل دوم قرار گرفته است در گفت‌وگو با ایلنا اظهار داشت: به هرحال مربیگری سلیقه‌ای است و نمی‌توان در این خصوص چیزی هم گفت کادر فنی استقلال از سبک بازی من خوشش نمی‌آید و به رغم میل باطنی‌ام باید جدا شوم.

وی ادامه داد: به نظرم حقم بیشتر از این بود که در استقلال بازی کنم اما به هر حال شرایط طوری پیش نرفت که مطابق میلم بود الان هم هیچ مشکلی برای جدایی ندارم و بالاخره روزی به این تیم باز خواهم گشت.

آزادی درباره اینکه آیا از کادر فنی استقلال دلخور است یا خیر افزود: به هر حال من از اروپا به استقلال آمده بودم و جزو اولین نفراتی بودم که استقلال مرا جذب کرد فکر می‌کنم با شخصیت من در استقلال بازی شد و مطمئنا روزی دوباره برمی‌گردم و با عملکردم کاری می‌کنم که پشیمان شوند.

مهاجم استقلال درباره اینکه آیا برای جدیای با این تیم به توافق رسیده است یا خیر بیان داشت: صحبت‌هایی را انجام دادیم و ابتدا باید تکلیف حق و حقوقم مشخص شود از چند تیم پیشنهاداتی داشتم و به زودی مذاکراتی را با آنها خواهم داشت.

آزادی درباره اینکه در استقلال کمتر به وی بازی می‌رسید اذعان داشت: به نظرم می‌توانستم بیشتر از این اینها در استقلال بازی کنم اما به هر حال شرایط آن طوری پیش نرفت که مطابق میلم بود و من بازیکنی نیستم که دست از تلاش و تمرین بردارم و مطمئن باشید به زودی بهترین عملکردم را نشان خواهم داد.

وی در پایان درباره اینکه چه صحبتی با هوادار استقلال دارد گفت: آ‌نها در این مدتی که من در استقلال بودم حمایتم می‌کردند از آنها معذرت می‌خواهم که نتوانستم برایشان گلزنی کنم اما قول می‌دهم روزی این مساله را جبران کنم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار