به مناسبت میلاد حضرت فاطمه زهرا (س) و هفته مقام زن

جشن یاس محمدی برگزار شد

بجنورد (پانا) - به مناسبت میلاد حضرت فاطمه زهرا و هفته زن جشن یاس محمدی با حضور معاون پرورشی و تربیت‌بدنی آموزش و پرورش شهرستان بجنورد، کارشناسان کتابخانه‌های مرکزی و تعدادی از دانش‌آموزان با مشارکت اداره کل کتابخانه‌ها و کانون فرهنگی -تربیتی ریحانه در محل سالن آمفی تاتر کتابخانه دهخدا تشکیل شد.

کد مطلب: ۱۲۵۰۵۸۳
لینک کوتاه کپی شد
جشن یاس محمدی برگزار شد

معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش وپرورش شهرستان بجنورد با اشاره به حقیقت وجودی حضرت فاطمه زهرا گفت:حضرت فاطمه در کلام پیامبر اسلام بهترین فرد بر روی کره زمین محسوب می شود و همیشه گوش به فرمان پدرش بود و به زر و زیور دنیا بی اعتنا بود و مثل پدرش رنج و سختی را برای رضای خدا تحمل می کرد.
دلاور آوازه افزود: تمام کمالات در وجود حضرت فاطمه زهرا(س) مشاهده می شود پس وی الگوی کاملی برای ما مسلمانان هستند، بخصوص دانش آموزان که مادران فردای جامعه اند و اگر ما از دستورات حضرت زهرا(س)پیروی کنیم به سعادت دنیوی و اخروی می رسیم.
وی ادامه داد: اگر کتاب های مذهبی و روش و سیره زندگی حضرت فاطمه را مطالعه کنیم متوجه می شویم وجود او از نور بود و ما باید بکوشیم تا در این مسیر نورانی حرکت کنیم چرا که ایثار، فداکاری و عدالت او باعث شد کاملترین زن در دنیا شناخته شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار