با شنیدن رادیو اضطراب تان را کنترل کنید

تهران (پانا) - برنامه «با هم حرف بزنیم» که در قالب یک مجله تخصصی روی آنتن رادیو سلامت می رود، پنجم و ششم بهمن ماه به موضوعات احساسات و اضطراب هایی که با آن دست و پنجه نرم می کنیم، می پردازد.

کد مطلب: ۱۲۵۰۴۲۹
لینک کوتاه کپی شد
با شنیدن رادیو اضطراب تان را کنترل کنید

به گزارش روابط عمومی رادیو سلامت، ملیحه کاظمی، سردبیر و تهیه کننده برنامه با هم حرف بزنیم در این باره توضیح داد: موضوع روز سه شنبه پنجم بهمن ماه درباره احساسات است و اینکه با چه ابزاری خودمان را سرکوب نکنیم. همچنین به شنوندگان درباه سیر سالمندی و راه های مواجهه مناسب با آن را آموزش می دهیم. مصطفی فروتن کارشناس علوم رفتاری در برنامه حضور دارد و در این باره صحبت می کند.
وی ادامه داد: ششم بهمن ماه هم به موضوع پروسه بالا رفتن سن می پردازیم و اینکه چگونه با این موضوع برخورد کنیم. هدف ما این است که از ضرورت بیان احساسات برای آرامش روان بگوییم. دکتر راحله علی مرادزاده متخصص طب سالمندی مهمان برنامه است و پاسخگوی سئوالات شنوندگان است.
برنامه با هم حرف بزینم از شنبه تا چهارشنبه ساعت 14 و 5 دقیقه از رادیو سلامت در قالب یک مجله تخصصی به مشکلات نسل جدید و مقایسه آن با نسل گذشته می پردازد. این برنامه رادیویی با محوریت موضوعات روانشناسی از گروه بهداشت و روان رادیو سلامت پخش می شود و هر روز به موضوعاتی می پردازد که دغدغه شنوندگان است.
سیما رستگاران گویندگی این برنامه را به عهده دارد. نسل من، سطر آخر، چالش روز، درس روز، اندیشگاه و ... عناوین آیتم های این برنامه است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار