مدیر آموزش و پرورش شهرستان خوی:

تشکل‌های دانش‌آموزی یکی از مهمترین بسترهای آشنایی با مهارت های زندگی اجتماعی است

ارومیه (پانا) - مدیر آموزش و پرورش خوی در دوره ضمن خدمت پیشتازان گفت تشکل‌های دانش‌آموزی به ویژه پیشتازان یکی از مهمترین بسترهای آشنایی دانش آموزان با مهارت‌های زندگی اجتماعی است.

کد مطلب: ۱۲۴۹۹۸۸
لینک کوتاه کپی شد
تشکل‌های دانش‌آموزی یکی از مهمترین بسترهای آشنایی با مهارت های زندگی اجتماعی است

غلامرضا نظر علیلو، با تأکید بر آموزش مهارت های تشکیلاتی عنوان کرد: سازمان دانش آموزی به عنوان بازوی توانمند تعلیم و تربیت است که اگر بتوانیم مهارت‌های اجتماعی و فردی را به دانش آموزان آموزش بدهیم ،به رسالت اصلی خود دست یافته ایم.

وی در ادامه با تاکید بر اهمیت فعالیت های مهارتی افزود: به فعالیت های اجتماعی از دیدگاه های گوناگون می توان توجه ویژه داشت؛ چرا که دانش آموزان با کسب مهارت ها و تقویت خودباوری، معرفت و دانش، می توانند خلاقیت هایشان را رشد دهند.

نظر علیلو تصریح کرد: تشکل پیشتازان یکی از مهم ترین بسترها برای تحقق آشنایی دانش آموزان با روند فعالیت های اجتماعی و پرورش این روحیه در آنان به حساب می آید.

مدیر آموزش و پرورش خوی، یادگیری اصول اولیه مهارت‌های اجتماعی را یک امر ضروری دانست و اظهار کرد: مربیان و مدیران تشکل ها باید تلاش کنند با آموزش اصول مهم این تشکیلات از قبیل منش مدیریت و رهبری در گروه،‌ مهارت های اجتماعی، مهارت های زندگی، کمک های اولیه، محیط زیست، مقررات راهنمایی و رانندگی، خداشناسی، فرهنگ مهدویت و آئین دوست یابی اهداف این مقوله مهم را به فراگیران منتقل کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار