برگزاری جلسه هماهنگی اجلاسیه نماز دانش‌آموزی بجنورد

بجنورد (پانا) - به منظور برگزاری اجلاسیه نماز (بخش دانش آموزی) در راستای ترویج فرهنگ نماز بین دانش‌آموزان، جلسه هماهنگی با حضور مدیر آموزش و پرورش شهرستان بجنورد، معاون پرورشی و تربیت بدنی و سایر معاونین و کارشناسان تشکیل شد.

کد مطلب: ۱۲۴۹۸۲۶
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری جلسه هماهنگی اجلاسیه نماز دانش‌آموزی بجنورد

موسی علی نیا، مدیر آموزش و پرورش شهرستان بجنورد با اشاره به اهمیت نماز و ترویج آن در بین دانش آموزان و تاکید بر کیفیت برگزاری این اجلاس، اظهار کرد: اولین واجبی که در اسلام در آن رونمایی شد، نماز است و همانطور که می دانیم وظیفه پیامبراسلام(ص) از همان روز اول ،اقامه نماز و ترویج فرهنگ نماز بوده است و این ماموریت تا پایان عمر پیامبر اسلام (ص) استمرار داشت و اگر نماز به درستی در جامعه اقامه شود، قطعا شاهد آسیب های اجتماعی نخواهیم بود پس وظیفه اصلی ما ترویج نماز بین دانش آموزان است.

معاون پرورشی و تربیت بدنی شهرستان بجنورد در ادامه به تشریح برنامه های اجرایی این اجلاس پرداخت و افزود: سی امین اجلاس نماز در بخش دانش آموزی روز سه شنبه 5 بهمن ماه در محل سالن گلشن برگزار خواهد شد.

دلاور آوازه ادامه داد: برنامه ریزی های لازم برای پیشبرد اهداف برگزاری این اجلاس انجام گرفته و هماهنگی های لازم در خصوص دعوت از مدعوین، سخنرانان،قاری قرآن، حاملین قرآن و گارد پرچم صورت گرفته است.

آوازه ادامه داد: تقدیر و تجلیل از فعالین اقامه نماز (دانش آموزان و فرهنگیان) برگزاری نمایشگاه"سنگر کتاب" با همکاری ستاد اقامه نماز و معاونت پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش شهرستان، قرائت مقاله با محوریت نماز توسط دو دانش آموز دختر و پسر، طراحی و نقاشی زنده توسط 5 دانش آموز با موضوع نماز، ارائه گزارش فعالیت های ستاد اقامه نماز آموزش وپرورش شهرستان بجنورد در قالب کلیپ، بیان خاطرات نماز توسط یک نفر از فرهنگیان و در پایان اجرای مسابقه را از عناوین مهم برنامه اجرایی اجلاسیه نماز عنوان کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار