مظنه خرید خانه ۸۰ تا ۱۰۰ متری در پردیس، پرند و اندیشه

چرا قیمت خانه در پردیس بیشتر از پرند است + جدول قیمت

تهران (پانا) - برای بسیاری از کسانی که تمایل به خرید خانه با متراژ حدود 100 متر دارند اما سرمایه‌شان زیر 1 میلیارد است در حومه تهران هنوز فرصت خوبی برای خانه‌دار‌شدن وجود دارد. نکته قابل تامل برای خرید خانه در حومه تهران در تفاوت قیمت‌های بسیار بالایی است که بین دو منطقه پردیس و پرند وجود دارد.

کد مطلب: ۱۲۴۹۴۰۹
لینک کوتاه کپی شد
چرا قیمت خانه در پردیس بیشتر از پرند است + جدول قیمت

بررسی‌های میدانی پانا نشان می‌دهد که با مبلغ زیر 1 میلیارد تومان خرید خانه حدود 80 متر ممکن است اما باید به مناطق پردیس، پرند و اندیشه مراجعه شود.

یکی از مشاوران املاک پردیس در گفت‌وگو با پانا به تفاوت عجیب قیمت خانه‌های پرند و پردیس اشاره کرد و گفت: «در پردیس به‌راحتی می‌توان با 750 میلیون تا 950 میلیون یک خانه 107 متری خرید، البته بستگی دارد که در کدام فاز قرار گرفته باشد و با همین متراژ خانه در پرند تا قیمت 350 میلیون هم قابل خریداری است و در پرند هم این قیمت از یک فاز به فاز دیگر تفاوت بسیار زیادی دارد. این تفاوت قیمت به دلیل این است که خانه‌های مسکن مهر در منطقه پرند قیمت کمتری دارند.»

وی افزود: «در میان مسکن‌های مهر پرند، واحدهای ارزان‌تری نیز یافت می‌شود؛ واحد ۸۵ متری مسکن مهر پرند با ۳۵۵ میلیون تومان عرضه می‌شود. دلیل این ارزانی مسکن مهر در منطقه پرند این است که برخی از فازها در منطقه پرند هنوز نمای بیابانی دارند.»

این مشاور املاک گفت: «مسافت پردیس تا تهران بسیار کمتر از فاصله پرند تا تهران است. همچنین به لحاظ حمل‌ونقل و دسترسی به تهران هم پردیس شرایط بهتری دارد. البته متروی پرند در دست احداث است و قطعاً خرید خانه در منطقه پرند به‌نوعی سرمایه‌گذاری مالی هم محسوب می‌شود چون این منطقه هنوز جای پیشرفت زیادی دارد.»

از آنجایی که مسکن‌هایی که در این مناطق مطرح شده قرار دارند با کلید خوردن طرح مسکن مهر ساخته شده‌اند و سال‌ها از اجرای این طرح می‌گذرد برخی از خانه‌ها در فازهایی واقع شده‌اند که زودتر ساخت و سازشان آغاز شده و اکنون تکمیل شده‌اند و برخی از فازها همچنان در شرف تکمیل امکانات است و همین منجر به تفاوت قیمت مسکن در یک منطقه ثابت مانند پرند یا پردیس شده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار