همزمان با ایام ولادت حضرت فاطمه زهرا(س)؛

برگزاری چهارمین مرحله طرح مصباح الهدی با پویش مجازی «عطر یاس»

تهران (پانا) - مدیر کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران از برگزاری چهارمین مرحله مصباح الهدی در قالب پویش مجازی «عطر یاس» با محوریت شناخت سیره اخلاقی حضرت فاطمه زهرا(س) در بستر شبکه دانش‌آموزی شاد خبر داد.

کد مطلب: ۱۲۴۹۱۷۲
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری چهارمین مرحله طرح مصباح الهدی با پویش مجازی «عطر یاس»

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران، سید مجتبی هاشمی گفت: این پویش با محوریت آشنایی با سیره اخلاقی و عملی حضرت فاطمه الزهرا (س) در سه بخش ادبی، هنری، معرفتی همزمان با میلاد حضرت زهرا (س) در بستر شبکه دانش‌آموزی شاد آغاز و تا میلاد امیر المومنین حضرت علی(ع) ادامه دارد.

وی با تأکید بر آموزش معارف اسلامی و آشنایی با سیره ائمه معصومین (ع) و تبیین و نهادینه کردن فرهنگ ایثار و شهادت بیان کرد: امروزه با توجه به هجوم فرهنگ بیگانه و تبلیغات گسترده در جهت تحقق بخشیدن افکار غربی، ضرورت آشنایی دانش‌آموزان با تعالیم دینی و مکتب اهل بیت(ع) بیشتر حس می‌شود، چرا که تنها تمسک به دو ثقل به یادگار مانده از پیامبر اکرم(ص) که همان قرآن و اهل بیت(ع) است راه نجات بشریت است.

وی در خصوص نقش کلیدی آموزش و پرورش در جهت توسعه این معرفت اظهارکرد: بعد از خانواده مدرسه مهمترین کانون برای شکل‌گیری ارزش‌ها، الگوها در میان فرزندان و پرورش نسل دینی و ولایی برای آینده است.

این مقام مسئول تصریح کرد: حضرت فاطمه طاهره(س) الگوی برجسته و شاخصی برای زنان و مردان در همه تاریخ و جغرافیای جهان است و امسال در استان با تهیه برنامه های و فعالیت‌های خلاقانه و با نشاط در طرح مصباح الهدی به معرفی این بانوی بزرگ اسلام می‌پردازیم.

این پویش ویژه کلیه دانش‌آموزان استان است و علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به کانال اداره قرآن، عترت و نماز https://shad.ir/Quran_Etrat_Namaz در شبکه شاد مراجعه کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار