رئیس انجمن خوشنویسان شهرستان اسلامشهر:

جایگاه برتر انجمن خوشنویسان اسلامشهر در کشور

اسلامشهر (پانا)- رئیس انجمن خوشنویسان شهرستان اسلامشهر گفت جایگاه انجمن خوشنویسان اسلامشهر در بین شعبه‌های سراسر کشور به لحاظ کیفی و کمی و باوجود استادان برجسته و نخبگان جوان در ردیف 10 شعبه برتر کشور است.

کد مطلب: ۱۲۴۸۹۱۶
لینک کوتاه کپی شد
جایگاه برتر انجمن خوشنویسان اسلامشهر در کشور

این کارگاه آموزشی به همت انجمن خوشنویسان و کانون بسیج هنرمندان شهرستان اسلامشهر با همکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و سازمان فرهنگی اجتماعی شهرداری و با حضور بیش از 100 نفر از هنرجویان دوره‌های مقدماتی تا فوق ممتاز برگزار شد.

در این برنامه سید جلیل قاسمی، رئیس انجمن خوشنویسان شهرستان اسلامشهر، در سخنانی ضمن ارائه گزارش از عملکرد یک‌ساله انجمن خوشنویسان از همکاری و مساعدت‌های اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و شهرداری قدردانی کرد و خواستار توجه بیشتر مسئولان شهری به مقوله هنر و انجمن‌های هنری شهرستان شد.

وی با اشاره به ظرفیت‌های قابل توجه خوشنویسی در شهرستان اسلامشهر اظهار کرد: جایگاه انجمن خوشنویسان اسلامشهر در بین شعبه‌های سراسر کشور به لحاظ کیفی و کمی و با وجود استادان برجسته و نخبگان جوان در ردیف 10 شعبه برتر کشور است.

در این مراسم از میثم صدری، هنرمند جوان و نخبه شهرستان اسلامشهر برگزیده جشنواره دوسالانه بین المللی خوشنویسی قزوین و همچنین برگزیدگان جشنواره خوشنویسی مجازی یلدای 1400 تقدیر شد.

خبرنگار دانش‌آموز: فاطمه شکوری

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار