سرپرست فرمانداری شهرستان اسلامشهر:

هدف مهم شوراهای آموزش و پرورش توجه به تعلیم و تربیت است

اسلامشهر (پانا) - سرپرست فرمانداری شهرستان اسلامشهر گفت در اکثر جلسات شورای آموزش و پرورش مسائل سخت‌افزاری و نرم‌افزاری مطرح می‌شود و کمتر به محتوا و مسائل مهم توجه می‌شود و این در حالی است که می‌دانیم هدف مهم شوراهای آموزش و پرورش توجه به تعلیم و تربیت است.

کد مطلب: ۱۲۴۸۹۰۸
لینک کوتاه کپی شد
هدف مهم شوراهای آموزش و پرورش توجه به تعلیم و تربیت است

حسین حبیبی، سرپرست فرمانداری شهرستان اسلامشهر در جلسه شورای آموزش و پرورش که در سالن جلسات آموزش و پرورش منطقه برگزار شد، طی سخنانی اظهار کرد: تمام مواردی که در شوراها اجرا می‌شود، زیرساختی است و لازم است برای محتوای تربیتی با همت بیشتر و استفاده از ظرفیت‌های شهرستان تلاش کنیم.

وی افزود: در مباحث اکثر جلسات شورا مسائل سخت‌افزاری و نرم‌افزاری مطرح می‌شود و کمتر به محتوا و مسائل مهم توجه می‌شود و این در حالی است که می‌دانیم، هدف مهم شوراهای آموزش و پرورش توجه به تعلیم و تربیت است.

حبیبی در رابطه با برنامه‌های آموزش و پرورش در دهه فجر بیان کرد: در راستای اجرای طرح راویان انقلاب جهت دهه فجر 1400 وظیفه داریم فرصت چرایی انقلاب اسلامی و افق‌های پیش رو را برای جمعیت دانش‌آموزِی ۱۱۰ هزار نفری و خانواده‌های آنان تبیین کرده و از کارهای شکلی پرهیز کنیم و به سراغ ابتکارات و متفاوت بودن در بستر فضای مجازی پیش رویم.

سرپرست فرمانداری شهرستان اسلامشهر با اشاره به سفر نایب رئیس اول مجلس شورای اسلامی به شهرستان اسلامشهر جهت کلنگ‌زنی ایستگاه مترو میدان نماز و در کنار آن افتتاح فاز اول بندر خشک آپرین اسلامشهر تصریح کرد: همچنین در این برنامه با حضور مسئولان کشوری و استانی در ارتباط با طرح بیمارستان 400 تختخوابی شهرستان اسلامشهر مسکن مهر و کمبود منابع آبی نیز تبادل نظر انجان خواهد شد و از سرپرست مدیریت آموزش و پرورش نیز درخواست کرد، مشکلات و دغدغه‌های آموزش و پرورش اسلامشهر نیز مطرح شود.

در ادامه احمد نادری، سرپرست آموزش و پرورش اسلامشهر نیز در سخنانی گزارشی از فعالیت‌های اجرا شده آموزش و پرورش اسلامشهر، از جمله، تجلیل از خانواده شهدا، گرامیداشت هفته گزینش، کلنگ زنی یک واحد آموزشی در احمدآباد مستوفی، اختصاص ۱۵ برگ سند مالکیت جهت مدارس، تجهیز خانه ژیمناستیک و ... را ارائه کرد.

در این جلسه، در ارتباط با هزینه مصرفی مدارس بدون کنتور آب و تعیین تکلیف بدهی سرویس ایاب و ذهاب فرهنگیان شهرستان اسلامشهر مورد بررسی قرار گرفت و از اعضاء شورای آموزش و پرورش اسلامشهر نیز تجلیل شد.

خبرنگار: ساسان حق شناس

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار