سیدنظام‌الدین موسوی رئیس هیأت تحقیق و تفحص از عملکرد بانک‌ها شد

تهران (پانا) - با حکم رئیس‌ مجلس، سیدنظام‌الدین موسوی رئیس هیأت تحقیق و تفحص از عملکرد بانک‌های دولتی و بانک‌های واگذاری شد.

کد مطلب: ۱۲۴۸۸۲۳
لینک کوتاه کپی شد
سیدنظام‌الدین موسوی رئیس هیأت تحقیق و تفحص از عملکرد بانک‌ها شد

به گزارش روابط عمومی مجلس، در حکم محمدباقر قالیباف خطاب به سیدنظام‌الدین موسوی آمده است: در اجرای مصوبه مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی مورخ ۱۴۰۰/۸/۱۸ و متعاقب آن تشکیل و تعیین اعضای هیات، جنابعالی به عنوان «رییس هیات تحقیق و تفحص از عملکرد بانک‌های دولتی و بانک‌های واگذار شده در اجرای اصل ۴۴ قانون اساسی» منصوب می‌شوید.

رییس مجلس شورای اسلامی در این حکم افزود: بدیهی است دستگاه‌های ذیربط بر اساس مفاد ماده ۲۱۵ آیین نامه داخلی مجلس شورای اسلامی همکاری لازم را به عمل آورده، امکانات و تسهیلات و همچنین مدارک و مستندات و اطلاعات مورد نیاز را در اختیار شما قرار خواهند داد.

قالیباف اضافه کرد: ضروری است پس از پایان مهلت انجام «تحقیق و تفحص از عملکرد بانک های دولتی و بانک‌های واگذار شده در اجرای اصل ۴۴ قانون اساسی» به ضمیمه گزارش آن هیات، همه اسناد، مدارک و پرونده‌های تحقیق و تفحص مذکور را به صورت برگ شمار به کمیسیون اقتصادی تحویل نمایید تا به همراه گزارش نهایی به کمیسیون اصل نودم قانون اساسی ارسال کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار