تجلیل معاون وزیر از معلم تربیت‌بدنی افتخارآفرین

تهران (پانا) - معاون تربیت‌بدنی و سلامت وزارت آموزش و پرورش در حاشیه بازدید از مدارس شهرستان آبادان و اروند کنار از نرگس علوانی معلم افتخارآفرین درس تربیت‌بدنی قدردانی کرد.

کد مطلب: ۱۲۴۸۶۰۲
لینک کوتاه کپی شد
تجلیل معاون وزیر از معلم تربیت‌بدنی افتخارآفرین

به گزارش روابط‌ عمومی معاونت تربیت‌بدنی و سلامت، در حاشیه سفر صادق ستاری فرد، معاون وزیر و محمد جعفری، مدیرکل دفتر تربیت‌بدنی و فعالیت‌های ورزشی وزارت آموزش و پرورش به آبادان و در مراسمی با حضور مولوی نایب رئیس کمیسیون آموزش مجلس شورای اسلامی و مدیرکل آموزش و پرورش استان خوزستان در حاشیه بازدید از مدارس آبادان و اروند از سوی دکتر ستاری فرد از نرگس علوانی معلم افتخارآفرین درس تربیت‌بدنی تجلیل و تقدیر شد.

نرگس علوانی معلم درس تربیت‌بدنی مدارس متوسطه و ابتدایی آبادان که مربی فوتسال هم هست جدای از معرفی و راهیابی دانش‌آموزان مستعد خود به تیم‌ ملی فوتسال بانوان ایران، به تازگی به عنوان یکی از ده مربی برتر فوتسال باشگاهی بانوان در سال 2021 نیز برگزیده شده است.

اما صادق ستاری‌فرد در این سفر در گفت‌وگویی با اشاره به برنامه‌ریزی‌های مختلف در معاونت تربیت‌بدنی و سلامت آموزش و پرورش، گفت: تربیت دانش‌آموزانی با نشاط یکی از اهداف و برنامه‌های آموزش و پرورش است.

وی افزود: بهره‌وری فضاهای ورزشی در سطح کشور یکی از برنامه‌های جدی وزارت آموزش و پرورش است که موجب ارتقای فعالیت‌های ورزشی در مدارس خواهد شد.

ستاری‌فرد با بیان اینکه استان خوزستان همواره در تحقق برنامه‌ها پیش‌قدم بوده، ادامه داد: احیای رشته‌های تخصصی ورزشی برای مدارس در جهت پرورش دانش‌آموزان ورزشکار دنبال خواهد شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار