برگزاری هشتمین جشنواره درس تفکر و سبک زندگی

بجنورد (پانا) - معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش خراسان‌ شمالی از برگزاری هشتمین جشنواره درس تفکر و سبک زندگی خبر داد.

کد مطلب: ۱۲۴۸۵۳۲
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری هشتمین جشنواره درس تفکر و سبک زندگی

به گزارش روابط عمومی معاونت پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش خراسان شمالی، محمد عقیقی در توضیح این خبر اعلام کرد: هشتمین جشنواره درس تفکر و سبک زندگی پایه هفتم و هشتم سال تحصیلی جاری نیز همانند سال گذشته با تلاش دبیرخانه استان و شهرستان ها و مناطق و سرگروه های مربوطه با جدیت در حال پیگیری است.

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش خراسان شمالی افزود: هدف از برگزاری جشنواره تفکر و سبک زندگی، شناسایی و ترویج روش‌های نوین یادگیری، یاددهی، ایجاد رقابت سالم با تکیه بر روش های موثر در تدریس و همچنین ارتقای کمی و کیفی شیوه های تدریس درس تفکر و سبک زندگی است.

وی ادامه داد: سال گذشته پوستر دبیرخانه خراسان شمالی توانست رتبه اول کشور را کسب کند. امیدواریم با تلاش های سرگروه های پرورشی و تفکر و سبک زندگی استان و شهرستان ها و مناطق شاهد درخشش بیش از پیش همکاران عزیز در سطح کشور باشیم.

رئیس اداره امور تربیتی آموزش و پرورش خراسان شمالی نیز گفت: پوستر هشتمین جشنواره درس تفکر و سبک زندگی دبیرخانه خراسان شمالی نیز همانند سال گذشته طراحی و به دبیرخانه کشوری ارسال و در فضای مجازی نیز جهت استفاده همکاران بارگذاری شده است.

غلامرضا امین زاده تاکید کرد: کلیه مدرسان درس تفکر و سبک زندگی اعم از معاونین و مربیان پرورشی، مشاوران و سایر همکاران درمقاطع متوسطه 1 می توانند در جشنواره فوق شرکت کنند و مهلت ارسال آثار به دبیرخانه شهرستان و منطقه تا 20 بهمن و به دبیرخانه استان تا 30 بهمن سال جاری است و تیزر جشنواره نیز به همت اداره امورتربیتی و نرجس غلامی رتبه برتر تولید محتوای سال گذشته کشور آماده و در فضای مجازی بارگذاری شده است.

وی خاطرنشان کرد: جهت آمادگی بیش از پیش مدرسان درس تفکر و سبک زندگی استان و جهت توانمندسازی هر چه بیشتر عزیزان با همکاری اداره امورتربیتی و اداره ضمن خدمت اداره کل و سرگروه های مربوطه درس تفکر و سبک زندگی شهرستان ها و مناطق یک دوره ضمن خدمتی 24 ساعته از 20 تا 24 آذرماه 1400 بصورت مجازی و در سامانه شاد برگزار شد که 5 نفر از اساتید و مدرسان استانی در بخش های مختلف تدریس کرده و آزمون پایانی آن در سامانه ضمن خدمت برگزار شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار