معاون پرورشی آموزشگاه مشکوه نور:

برای رسیدن به مقام شهادت از خیلی داشته‌ها باید عبور کرد

اسلامشهر (پانا) - معاون پرورشی آموزشگاه مشکوه نور عنوان کرد برای رسیدن به مقام شهادت از خیلی داشته‌ها باید عبور کرد.

کد مطلب: ۱۲۴۸۳۳۳
لینک کوتاه کپی شد
برای رسیدن به مقام  شهادت از خیلی داشته‌ها باید عبور کرد

در راستای تکریم مقام مادران شهدا، مادر شهید مدافع حرم شهرستان اسلامشهر به بیان خاطراتی از فرزند شهید خود پرداخت.

بی بی مرضیه سالاری، مادر شهید مدافع حرم محمدحسین محمدخانی و معاون پرورشی آموزشگاه مشکوه نور آموزش و پرورش اسلامشهر با سابقه 29 سال خدمت در رابطه با فرزند شهید خود به پانا اظهار کرد: محمدحسین در خانواده ای مذهبی به دنیا آمد و با عباراتی از جمله، جهاد، دفاع و مقاومت ناآشنا نبود.

وی افزود: محمدحسین پس از گذراندن دوره تحصیلات اولیه، در دانشگاه رشته مهندسی عمران را خواند و در فعالیت‌های فرهنگی از جمله، اردوهای راهیان نور و جهادی شرکت می‌کرد و اعتقاد داشت شغل و تحصیلات نمی‌تواند مانع حضور افراد در مناطق محروم شود.

سالاری تصریح کرد: فرزند شهیدم دوره کارشناسی ارشد را در دانشگاه علوم و تحقیقات تهران گذراند و به همسر و فرزند پسر خود علاقه داشت. اما زندگی روزمره او را راضی نمی‌کرد و پشت میزنشینی برای او قانع کننده نبود و همزمان با درگیری‌های سوریه و عراق یک مرحله در عراق حضور پیدا کرد و ۴ در محله به سوریه اعزام شد و فرماندهی تیپ سیدالشهدا(ع) رابر عهده داشت و با شهید سلیمانی نیز ارتباط خوبی داشت.

این مادر شهید در رابطه با شهادت فرزند خود بیان کرد: عملیات آزادسازی شهر حلب سوریه با کمترین تلفات انجام شد و در این عملیات محمدحسین معروف به حاج عمار در 30 سالگی به شهادت رسید و سپس حلب بعد از شهادت او آزاد شد و شهید سلیمانی همیشه می‌گفت، این شهید را مانند پسر خودم دوست دارم.

معاون پرورشی آموزشگاه مشکوه نور ادامه داد: اعتقاد دارم، شهادت یک سعادت عظیم است که به پاس زحمات و تلاش‌ها و مجاهدت‌های خداپسندانه بندگان خاص خدا به عنوان دستمزد به شهدا ارزانی می‌شود و شهادت هنر مردان خدا است و به نظرم اگر چه شهادت دست یافتنی نیست قطعا" اتفاقی هم نیست و نصیب و روزی هر کس نخواهد شد و برای رسیدن به مقام شهادت از خیلی داشته‌ها می‌بایست عبور کرد تا به این درجه از برتری‌ها دست پیدا کرد.

خبرنگار: ساسان حق شناس

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار