نشست مدیر کل آموزش و پرورش با اصحاب رسانه

شهرکرد (پانا) - مدیر کل آموزش و پرورش استان چهارمحال وبختیاری با اصحاب رسانه گفت‌وگو کرد.

کد مطلب: ۱۲۴۸۲۴۰
لینک کوتاه کپی شد
نشست مدیر کل آموزش و پرورش با اصحاب رسانه

نشست خبری امروز با حضور فرحناز قائد امینی، مدیر کل آموزش و پرورش استان برگزار شد و به سوالات خبرنگاران دانش آموز و سایر خبرنگاران پاسخ داد.

وی در پاسخ به این سوال که تصمیم گیری ها برای نحوه برگزاری کنکور 1402 به بعد چه تأثیری در نمرات کلاسی و مستمر دانش آموزان خواهد داشت گفت: طبق آخرین گزارشات کنکور سال 1401 به شکل قبل برگزار می شود و تغییری در آن به وجود نخواهد آمد. اگر دروس اختصاصی و عمومی تفکیک شوند، برای دروس عمومی راه حل هایی از جمله تأثیر نمرات امتحان نهایی به عنوان یک مشخصه در کنکور سراری در نظر گرفته می شود.

وی در ادامه افزود : در بحث دروس عمومی و اختصاصی ، به گونه ای حرکت نخواهد شد که ارزش این دروس در دید دانش آموز کمتر شود و ما به دنبال افزایش ارزش این دروس هستیم.

مدیر کل آموزش و پرورش استان در پاسخ به یکی دیگر از خبرنگاران دانش آموز مبنی بر ادامه آموزش مجازی گفت: آموزش مجازی تعطیل نخواهد شد؛ حتی در صورت اتمام دوران کرونا از برنامه شاد به عنوان یک گزینه کمک آموزشی در دستور کار استفاده می کنیم.

قائد امینی در خصوص دستاورد های مهم آموزش و پرورش در دوران کرونا تصریح کرد: دستاورد های بسیاری در این دوران داشتیم . در حوزه آموزش، بین دانش آموزان منطقه محروم 12 نفر به المپیاد راه پیدا کردند و 7 نفر موفق به کسب رتبه کشوری شدند . همچنین در خصوص مشارکت دانش آموزان در مدارس استعداد های درخشان با رشد 27 درصدی میزان مشارکت در المپیاد ها و رشد 75 درصدی راه یافتگاه به مرحله دوم مواجه بودیم و شاهد رشد 22 درصدی پذیرفته شدگان کنکور از مدارس سمپاد بودیم.

وی در آخر افزود: در تمامی برنامه های سه سال اخیر، استان جزء 5 رتبه برتر قرار داشت.

سرانجام در آخر نشست از اصحاب رسانه تقدیر شد.

خبرنگار دانش آموز :پگاه سمیع

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار