تشکر پرویز سروری از اقدامات شهرداری تهران در حوزه ساماندهی مشاغل

تهران (پانا) - نایب رئیس شورای شهر تهران از برخی از اقدامات شهرداری در حوزه ساماندهی مشاغل تقدیر و تشکر کرد.

کد مطلب: ۱۲۴۸۰۹۸
لینک کوتاه کپی شد
تشکر پرویز سروری از اقدامات شهرداری تهران در حوزه ساماندهی مشاغل

پرویز سروری در جلسه امروز شورای شهر تهران در ابتدای سخنان خود به تشکر از پرسنل شهرداری اختصاص داد و گفت: از زحمات پرسنل شهرداری برای برگزاری مراسم سالگرد شهید سلیمانی و تشییع جنازه شهدا تشکر می کنم.

وی با اشاره به اینکه شاهد به بار نشستن حرکات اولیه مدیریت جهادی در تهران هستیم به ذکر تعدادی از این حرکات پرداخت و گفت: ساماندهی جنوب تهران به ویژه خیابان منصور که محل اجتماع ماشین‌های مزاحم بود و راه‌بندان جدی و همیشگی را به وجود آورده بودند اما با توجه به مافیای پشت آن تلاش‌ها به عدم موفقیت منجر شد و امروز یک ماشین مزاحم هم در آنجا دیده نمی‌شود اما عوامل مافیای دستگیر و شناسایی شدند و در آنجا مشخص شد برخی از این افراد ۴۰ ماشین هم داشتند.

سروری در ادامه به جمع‌آوری معتادان متجاهر اشاره کرد و گفت: جمع‌آوری معتادان متجاهر مسأله‌ای چند وجهی است که چهره نامطلوب در شهر ایجاد می‌کند و باعث توسعه این بیماری مزمن می‌شود. گزارش‌های پلیس نشان می‌دهد جمع‌آوری معتادان متجاهر نمایانگر این است که اگر این موضوع استمرار پیدا کند امید داریم امنیت زندگی مردم بیشتر تامین شود و از این جهت برای اقداماتی که صورت می‌گیرد تشکر می‌کنم.

علیرضا نادعلی، سخنگوی شورای شهر تهران نیز در ادامه تذکر خود را به تشکر از سازمان زیباسازی به دلیل بنرهایی که به مناسبت روز مادر در سطح شهر نصب کردند، اختصاص داد که با واکنش چمران مواجه شد و گفت: ظاهراً امروز روز تشکر است.

در ادامه نادعلی گفت: امروز روز مادران شهدا است و از این جهت باید بیش از اینها به آن پرداخت. رهبر انقلاب فرمودند خانواده‌های شهدا و جانبازان کمتر از شهدا و جانبازان در این افتخار بزرگ سهم نداشتند. سازمان زیباسازی به درستی این اتفاق جالب را رقم زد.

چمران هم در پاسخ به این سخنان گفت: امروز روز تشکر از شهرداری شد.

تقدیر عضو شورا از اقدامات شرکت ساماندهی مشاغل شهر تهران

همچنین مهدی پیرهادی، عضو شورای شهر تهران امروز در جریان چهلمین جلسه شورای شهر تهران، از شرکت ساماندهی مشاغل شهر تهران به دلیل ساماندهی وانت بارهای خیابان شهید رجب نیا و حل مشکلات ترافیکی آن محدوده از طریق فراخوان، تقدیر و تشکر کرد.

وی همچنین از تلاش برای ساماندهی خیابان صابونیان در محدوده میدان شوش تشکر کرد و گفت: رفع سد معبر و ساماندهی دستفروشان محور تجریش، پیشگیری جدید از فعالیت مجدد شیمیایی فروشان در خیابان ناصرخسرو، گرفتن حکم جلب مالک یکی از گاراژهای بزرگ آلوده کننده، در جنوب تهران، از اقدامات مهم این شرکت در طی مدت کوتاه گذشته بوده است.

به گفته وی ساماندهی ون کافه های شهر تهران که مجوزهای لازم را از مراکز مربوط به سلامت اخذ نکرده بودند، ساماندهی و افزایش ظرفیت پمپ بنزین های سیار در شهر تهران، اجرای بند ۲۰ و پلمپ ۸۰ واحد متخلف ضایعات فروشی در منطقه ۱۵ از دیگر اقدامات قابل تقدیر این شرکت بوده است.

تشکر از اقدامات خلاقانه سازمان زیباسازی شهر تهران

رئیس کمیسیون سلامت محیط زیست و خدمات شهری شورای اسلامی شهر تهران به دلیل فعالیت‌های خلاقانه سازمان زیباسازی از این سازمان تشکر کرد و اظهار کرد: این سازمان با نظام‌مند کردن و هدفمند کردن تبلیغات ضمن افزایش درآمدها، فعالیت‌های خلاقانه و نوآورانه را در شهر تهران اجرا کرده است.

پیرهادی، تجلیل از مادران شهدا به مناسبت شهادت حضرت ام البنین، اکران روز پرستار و تقدیر از فعالیت پرستاران در دوره کرونا، تقدیر از اهالی کتاب در هفته کتاب و کتابخوانی، بزرگداشت شهدا در روز یلدا را اقدامات خوبی دانست که در سطح شهر تهران از سوی این سازمان اجرا شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار