سنجش عملکرد ۲۵۰۰ نازل سوخت مایع در استان اردبیل

اردبیل (پانا) - مدیرکل استاندارد اردبیل از سنجش عملکرد ۲۵۰۰ نازل سوخت مایع در این استان خبر داد و گفت نصب برچسب آزمون دوره‌ای، بیانگر صحت عملکرد نازل‌های سوخت است.

کد مطلب: ۱۲۴۷۸۷۵
لینک کوتاه کپی شد
سنجش عملکرد ۲۵۰۰ نازل سوخت مایع در استان اردبیل

هاشم علایی، مدیرکل استاندارد اردبیل در جمع خبرنگاران به تشریح نتایج آزمون و سنجش ادواری صحت عملکرد نازل‌های عرضه سوخت مایع بنزین و گازوئیل جایگاه های سوخت در استان اردبیل اشاره کرد و گفت: صحت عملکرد ۲۵۰۰ نازل سوخت مایع در استان در جریان آزمون و بازرسی دوره‌ای پایش و سنجش شد.

وی افزود: بازدید از جایگاه‌های عرضه سوخت مایع و آزمون نازل‌ها، طبق برنامه به صورت دوره‌ای و به شکل هر سه ماه یک بار و با هدف حمایت از حقوق جایگاه‌داران و مصرف کنندگان انجام می‌شود.

مدیرکل استاندارد استان با بیان اینکه هم‌اکنون ۸۴۹ نازل سوخت مایع در جایگاه‌های سوخت استان فعال است که صحت عملکرد آنها برابر برنامه تدوین شده به صورت دوره‌ای انجام می‌شود، گفت: در این بازدیدها پنج مورد مغایرت جزئی در نازل‌های فعال در جایگاه‌های عرضه سوخت مایع استان مشاهده شد که پس از تنظیم لازم و رفع ایراد و تصدیق مجدد، مجوز فعالیت دوباره برای این نازل‌ها صادر شد.

علایی اضافه کرد: کارشناسان اداره کل استاندارد استان، بازرسان آزمایشگاه تایید صلاحیت شده همکار و کارشناسان شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی استان، به صورت دوره‌ای جایگاه‌های عرضه سوخت مایع استان را بازرسی می کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار