مدیر آموزش و پرورش شهرستان خلیل آباد: 

شوراهای آموزش و پرورش نماد عینی مشارکت مردم در امر مقدس تعلیم و تربیت است

کاشمر (پانا) - مدیر آموزش و پرورش شهرستان خلیل آباد گفت شوراهای آموزش و پرورش نماد عینی مشارکت مردم و مسئولین در امر مقدس تعلیم و تربیت است که پویایی جامعه اسلامی را در پی خواهد داشت.

کد مطلب: ۱۲۴۷۸۱۹
لینک کوتاه کپی شد
شوراهای آموزش و پرورش نماد عینی مشارکت مردم در امر مقدس تعلیم و تربیت است

محمود روشندل به مناسبت هفته شورای آموزش و پرورش در گفت و گو با پانا گفت: آموزش و پرورش مهمترین رکن توسعه و بستر فرهنگ سازی در بین آحاد جامعه است، تحقق، رشد، تعالی ارزش ها، آرمان های متعالی انقلاب اسلامی مستلزم مشارکت و حضور و تلاش همه جانبه مردم،مسئولان و نهادهای مدنی در تمامی ابعاد فرهنگی، علمی، اجتماعی و اقتصادی است.

وی گفت: شوراهای آموزش و پرورش نماد عینی مشارکت مردم و مسئولین در امر مقدس تعلیم و تربیت است که پویایی جامعه اسلامی را در پی خواهد داشت.

روشندل در ادامه بیان کرد: بی شک مشارکت در امور مربوط به اداره و مدارس زمینه ساز پیشرفت کمی و کیفی فضاهای فیزیکی و ارتقاء سطح علمی مدارس بوده و در پیشرفت و تقویت استعدادهای دانش آموزان این مورد که بهترین فرصت آموزش و پرورش هستند نقش تعیین کننده ای دارد، قطعاً همدلی و همراهی مردم در امور مدارس که در اسناد بالا دستی نظام مقدس جمهوری اسلامی و مخصوصاً سند تحول بنیادین برآن تأکید شده است.

خبرنگار: ابوالفضل مودب

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار