عسکری: پیگیر تحقق مطالبات فرهنگیان از رتبه‌بندی معلمان تا همسان‌سازی حقوق بازنشستگان هستیم

شیراز (پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش فارس، گفت با استفاده از همه ظرفیت‌های استانی و ملی از جمله نماینده ولی فقیه در استان، مجمع نمایندگان مردم فارس در مجلس شورای اسلامی، استاندار فارس و وزیر آموزش و پرورش پیگیر تحقق مطالبات فرهنگیان خصوصا اجرای رتبه‌‌بندی معلمان و همسان‌سازی حقوق بازنشستگان هستیم.

کد مطلب: ۱۲۴۷۶۵۶
لینک کوتاه کپی شد
عسکری: پیگیر تحقق مطالبات فرهنگیان از رتبه‌بندی معلمان تا همسان‌سازی حقوق بازنشستگان هستیم

محمد خلیل عسکری به مناسبت گرامیداشت هفته شوراهای آموزش و پرورش در سخنرانی پیش از خطبه‌های نماز جمعه شیراز گفت: دستگاه‌های مختلف اجرایی آموزش و پرورش استان را در راستای نیل به اهداف پیش‌رو حمایت کنند.

مدیرکل آموزش و پرورش فارس گفت: با استفاده از ظرفیت نماینده ولی فقیه در استان، مجمع نمایندگان فارس، استاندار فارس و وزیر آموزش و پرورش پی‌گیر تحقق مطالبات فرهنگیان خصوصا اجرای رتبه‌بندی معلمان و همسان سازی حقوق بازنشستگان هستیم.

عسکری گفت: تدوین و اجرای نقشه فرهنگی مهندسی کشور را با بهره‌گیری از تجربیات ارزشمند ستاد نماز جمعه دنبال خواهیم کرد.

وی با بیان اینکه در ابلاغی که به مسئولان جدید داده می‌شود بر اجرای مطلوب سند تحول بنیادین و بیانیه گام دوم انقلاب اشاره شده است گفت: اجرای مطلوب سند تحول بنیادین در کنار بیانیه راهبردی گام دوم انقلاب با تاکید و تمرکز بر استفاده از ظرفیت جوانان در دستور کار آموزش و پرورش استان قرار گرفته است.

مدیرکل آموزش و پرورش فارس با گرامیداشت فرارسیدن هفته شوراها گفت: تحقق حیات طیبه و برگرداندن کودکان بازمانده از تحصیل به چرخه تعلیم و تربیت را از طریق ظرفیت شوراهای آموزش و پرورش باید دنبال کنیم.

عسکری گفت: امروز شورای آموزش و پرورش تجلی مشارکت مردم و مسئولین در امر تعلیم و تربیت است و توسعه فضاهای اموزشی و پرورشی و تسهیل سازی امور تربیتی باید از این طریق صورت گیرد.

وی گفت:تجربه نشان داده است وقتی خانواده‌ها نقش فعالی را در سیستم تربیتی ایفا کنند کیفیت آموزشی بالا می‌رود و امروز انتظار ما از همه خانواده‌ها مشارکت فعال در امور تربیتی مدارس است.

مدیرکل آموزش و پرورش فارس گفت: برای کیفیت بخشی به مسایل تربیتی و آموزشی باید از ظرفیت فکری خانواده‌ها در مدارس با یک برنامه‌ریزی حساب شده بهره بگیریم.

مدیرکل آموزش و پرورش فارس گفت: خیرین تعلیم و تربیت و خیرین مدرسه ساز 2 عنصر تعیین کننده در آموزش و پرورش هستند که می‌توان با تعامل سازنده با این ظرفیت‌ها بسیاری از امور و مشکلات را مرتفع کنیم.

عسکری گفت: توسعه و سازماندهی رشته‌های مدارس فنی و حرفه‌ای و کاردانش را در کنار تامین نیروی انسانی متخصص از دیگر برنامه‌های ما است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار