استانداردسازی سیستم گرمایشی ۱۳ واحد آموزشی در شهرستان مرزی اصلاندوز

اردبیل (پانا) - مدیر آموزش و پرورش شهرستان مرزی اصلاندوز اعلام کرد امسال سیستم گرمایشی ۱۳ واحد آموزشی دراین شهرستان استانداردسازی شده است.

کد مطلب: ۱۲۴۷۴۵۶
لینک کوتاه کپی شد
استانداردسازی سیستم گرمایشی ۱۳ واحد آموزشی در شهرستان مرزی اصلاندوز

قدرت مهرآوران، مدیر آموزش و پرورش شهرستان مرزی اصلاندوز در نشست خبری اظهار کرد: امسال با تلاش‌های انجام‌شده عملیات حصارکشی و پی‌کنی در ۱۵ واحد آموزشی و همچنین عملیات استانداردسازی سیستم گرمایشی ۱۳ مدرسه در سطح شهرستان انجام شده است و در کنار این مسائل پیگیری احداث شهرک فرهنگیان و مزرعه آموزشی هنرستان‌های کشاورزی در اصلاندوز نیز در دستور کار قرار دارد.

وی رشد و بالندگی جامعه را در گرو تقویت فرهنگ کشور دانست و افزود: اهالی، مسؤولان و به‌ویژه مجمع خیرین با اداره آموزش و پرورش تعامل خوبی دارند و همچنین با پیگیری‌ها و تلاش‌های انجام‌شده، اداره آموزش و پرورش شهرستان اصلاندوز به مدیریت ارتقا پیدا کرد که در روند فعالیت‌های این نهاد مهم در جامعه بسیار تاثیرگذار خواهد بود.

مدیر آموزش و پرورش اصلاندوز از پیگیری ایجاد اداره آموزش و پرورش عشایری در بخش بران این شهرستان خبر داد و تصریح کرد: با توجه به اکثریت عشایری بودن مردم این بخش، نیاز است اداره آموزش و پرورش عشایری در بخش بران ایجاد شود.

مهرآوران ضمن قدردانی از پیگیری‌های امام جمعه اصلاندوز، مدیرکل آموزش و پرورش استان، نماینده مردم شهرستان‌های پارس‌آباد، بیله‌سوار و اصلاندوز در مجلس و فرماندار شهرستان اصلاندوز در خصوص مسائل و مشکلات آموزش و پرورش شهرستان، گفت: یک مدرسه ۱۲ کلاسه در شهر اصلاندوز و ۱۰ مدرسه توسط بنیاد برکت و با مشارکت اداره‌کل نوسازی، پشتیبانی و تجهیز مدارس استان اردبیل و خیرین در سطح شهرستان اصلاندوز احداث می‌شود.

وی همچنین با اشاره به جذب نیرو در این مدیریت، ادامه داد: تعداد ۱۳۰ نفر از طرق مختلف حق‌التدریس، سربازمعلم، آموزشیاران نهضت سوادآموزی، پیش‌دبستانی و ماده ۲۸ امسال در آموزش و پرورش شهرستان اصلاندوز استخدام شدند که در طول تاریخ این تعداد جذب بی‌سابقه است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار