کشف 9 هزار قرص غیر مجاز از یک عطاری در باقرشهر

تهران (پانا) - فرمانده انتظامی شهرستان ری از کشف 9 هزار قرص و 4 هزار و 500 سی سی شربت غیر مجاز و از یک عطاری در باقر شهر خبر داد.

کد مطلب: ۱۲۴۷۴۴۳
لینک کوتاه کپی شد
کشف 9 هزار قرص غیر مجاز از یک عطاری در باقرشهر

به گزارش پایگاه خبری پلیس، سرهنگ دوستعلی جلیلیان با اعلام این خبر بیان کرد: در پی اطلاع ماموران اداره اماکن پلیس امنیت عمومی شهرستان ری در خصوص پخش و فروش داروهای غیر مجاز توسط متصدی یک عطاری و داشتن مشتریان خاص، پیگیری موضوع به صورت ویژه در دستور کار این پلیس قرار گرفت.

وی اظهار کرد: ماموران با انجام اقدامات گسترده پلیسی، عطاری مورد نظر را در منطقه "باقرشهر" شناسایی و پس از تحت نظر قرار دادن ترددهای صورت گرفته به این واحد صنفی موفق به دستگیری متصدی آن شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان ری با بیان این که در بازرسی از داخل مغازه عطاری تعداد 9 هزار قرص و 4 هزار و 500 سی سی شربت غیر مجاز کشف شد، گفت: برابر اعلام کارشناسان، ارزش قرص های کشف شده حدود یک میلیارد ریال برآورد شده است.

سرهنگ جلیلیان با اشاره به اینکه در این زمینه پرونده تشکیل و به مراجع قضائی ارسال شد، در پایان خاطرنشان کرد: پلیس با هرکس که بخواهد امنیت و سلامت جوانان کشورمان را با خطر روبه رو کند، برابر قانون برخورد خواهد کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار