مسابقه‌ نقاشی «آب طعم زندگی» ویژه‌ کودکان و نوجوانان در ملاثانی

خبرگزاری پانا:کودکان و نوجوانان عضو کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان مرکز ملاثانی در مسابقه‌ نقاشی «آب طعم زندگی» شرکت کردند.

کد مطلب: ۱۲۴۷۴۴
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا به نقل از روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خوزستان، نعیمه عامری فلیحی مسئول کانون ملاثانی با اعلام این خبر گفت: اعضای کودک و نوجوان دختر کانون مرکز ملاثانی با همراهی کبری خالدی مربی هنری مرکز در مسابقه‌ی نقاشی «آب طعم زندگی» شرکت کردند.
وی افزود: در این مسابقه که ۱۵ دختر نوجوان و ۱۲ کودک دختر شرکت داشتند: شرکت کنندگان با استفاده از تکنیک‌های مختلف نقاشی مانند : گواش، پاستل و ... به خلق آثار هنری پرداختند.
عامری فلیحی برگزاری این مسابقه را در راستای انتشار فراخوان دومین مسابقه‌ فرهنگی هنری و ادبی «آب طعم زندگی» که توسط کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و شرکت آبفای استان خوزستان منتشر شده است اعلام کرد و توضیح داد: این مسابقه با هدف گسترش فرهنگ مصرف بهینه آب برای کودکان و نوجوانان استان اجرا می‌شود و در آن مسابقه های نقاشی، عکاسی، خوش نویسی، کتاب خوانی و داستان نویسی ویژه‌ کودکان و نوجوانان اجرا می‌شود.
این مسئول فرهنگی پیرامون دومین مسابقه‌ فرهنگی هنری و ادبی «آب طعم زندگی» یادآور شد: آب و زندگی، آب و صرفه جویی، آب و سلامتی، آب و هدفمندسازی یارانه‌ها، آب بهترین نوشیدنی، آب و آشنایی با مراحل تصفیه‌ آن، آب در نگاه کودکان، آب و ارزش اقتصادی آن، آب و پرداخت به موقع قبوض و آب و روش‌های پرداخت قبوض موضوعات این مسابقه هستند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار