شهردار منطقه ۱۵ در گفت‌وگو با پانا:

کاربری گرمخانه خاوران تغییر می‌یابد؛ نقش شهرداری در ساماندهی معتادان متجاهر

تهران (پانا) - شهردار منطقه 15 از تغییر کاربری گرمخانه خاوران خبر داد و گفت که فعالیت‌های مقدماتی این تغییر کاربری انجام شده است.

کد مطلب: ۱۲۴۷۱۶۳
لینک کوتاه کپی شد
کاربری گرمخانه خاوران تغییر می‌یابد؛ نقش شهرداری در ساماندهی معتادان متجاهر

سید مهدی صباغ در گفت‌وگو با پانا درخصوص تغییر کاربری گرمخانه خاوران به مرکز ماده ۱۶ گفت: ‌فعالیت‌های مقدماتی این تغییر کاربری در حال انجام است و در حال پیگیری هستیم که این مرکز از ماده 15 به ماده 16 تغییر کاربری بدهد.

وی درخصوص آغاز فعالیت قرارگاه اجتماعی در برخی از مناطق پرآسیب گفت:‌ با دستور شهردار تهران، تشکیل قرارگاه‌های اجتماعی در سطح مناطقی که آسیب‌پذیر هستند با حضور نماینده بهزیستی، پلیس، دادستانی و شهرداری (که متولی این کار است و این کار را انجام می‌دهد) شروع شده است.

صباغ ادامه داد: مصوبات قرارگاه زمانی که به مرحله اجرایی و نهایی برسد را می‌توانیم اطلاع‌رسانی کامل کنیم.

شهردار منطقه 15 در پاسخ به این پرسش که جمع‌آوری معتادان متجاهر آغاز شده است، گفت: ‌پلیس کار جمع‌آوری معتادان متجاهر را آغاز کرده و از قدیم هم جمع‌آوری معتادان متجاهر توسط پلیس انجام می‌شده است. پلیس با استفاده از ظرفیت‌هایی که دارد کار جمع‌آوری را انجام می‌دهد و تاکنون آمار زحمات پلیس را عنوان کرده ایم.

صباغ درخصوص اینکه شهرداری تهران در این قرارگاه چه مسئولیتی دارد، گفت: ‌ما در این قرارگاه هماهنگی کارها را بین مجموعه‌های دادستانی، بهزیستی و کلانتری‌ها انجام می‌دهیم و شهرداری نقش هماهنگ‌کننده و حمایت‌کننده دارد.

این هفته طرح جمع‌آوری معتادان متجاهر توسط پلیس در مناطق پر آسیب تهران مانند دره فرحزاد، شوش و هرندی آغاز شده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار